mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Open EXE med notepad?

Reply

Thread Tools
Old 13. sep 2007, 16:25
New Member Group

Default Open EXE med notepad?

Hei alle sammen, mitt spørsmål er hvorfor når jeg åpner exe filer med notepad, noen merkelige uleselig symbol oppstå .. fordi jeg vet, exe filen består av 1 og 0 er bare .. hvorfor det ikke virker med notepad?
Old 13. sep 2007, 17:28
Donor Group

Im ikke programmerer så jeg dont know.
Im just innlegg for å finne ut hvorfor pokker du vil vise EXEs med notepad.lol

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 13. sep 2007, 17:31
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by Krlll View Post
Im ikke programmerer så jeg dont know.
Im just innlegg for å finne ut hvorfor pokker du vil vise EXEs med notepad.lol
lol, jeg har ikke lyst til å spørre, men fikk lyst til å vite også.

Fortell oss hva du prøver å gjøre og kanskje vi kan foreslå riktig program å bruke.

Old 13. sep 2007, 18:14
New Member Group

Brønnen infact, jeg er bare nysgjerrig, jeg lese noen bøker om datamaskinarkitektur og så videre, og alt er et stort rot for meg .. Jeg har prøvd å lese bøker og søk i Google, men jeg fortsatt ikke kan forstå de exe, dll etc. filer .. : (Og ikke vet hvor du skal søke etter et svar ..
i disse bøkene er skrevet som en EXE-filen er laget av en og null men det er ingen sjanse til å vise denne binærdata med notepad .. og annet tekstredigeringsprogram, dette dreper meg .. og selv da jeg skrev en enkel "hello world "program i C og prøver å åpne den med tekstredigeringsprogram, ser jeg tusenvis av forskjellige uleselig symbol .. som er veldig merkelig, forutsatt at hele programmet er noen linjer ..
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Trenger du å kopiere navn på 100's of Mapper til Notisblokk pete21 General Software Chat 4 14 juli 2009 04:21
Hvordan åpne en. PUB fil i Open Office? sagheer Office Suites & Applications 1 6 juni 2009 06:04
Notepad + + File Icons Informasjon Nikronius Windows-operativsystemer 3 24 mars 2009 18:47
Notepad + + Mooseknuckle General Software Chat 1 1 juli 2008 16:14
Notisblokk til Word slutten av linjen hull .. Hjelp please! gamerman64 Office Suites & Applications 6 9 januar 2008 18:35
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.