![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen, mitt spørsmål er hvorfor når jeg åpner exe filer med notepad, noen merkelige uleselig symbol oppstå .. fordi jeg vet, exe filen består av 1 og 0 er bare .. hvorfor det ikke virker med notepad? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Im ikke programmerer så jeg dont know.
| |||
| |||
| Sitat:
Fortell oss hva du prøver å gjøre og kanskje vi kan foreslå riktig program å bruke. |
|
| |||
| |||
| Brønnen infact, jeg er bare nysgjerrig, jeg lese noen bøker om datamaskinarkitektur og så videre, og alt er et stort rot for meg .. Jeg har prøvd å lese bøker og søk i Google, men jeg fortsatt ikke kan forstå de exe, dll etc. filer .. : (Og ikke vet hvor du skal søke etter et svar .. i disse bøkene er skrevet som en EXE-filen er laget av en og null men det er ingen sjanse til å vise denne binærdata med notepad .. og annet tekstredigeringsprogram, dette dreper meg .. og selv da jeg skrev en enkel "hello world "program i C og prøver å åpne den med tekstredigeringsprogram, ser jeg tusenvis av forskjellige uleselig symbol .. som er veldig merkelig, forutsatt at hele programmet er noen linjer .. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du å kopiere navn på 100's of Mapper til Notisblokk | pete21 | General Software Chat | 4 | 14 juli 2009 04:21 |
| Hvordan åpne en. PUB fil i Open Office? | sagheer | Office Suites & Applications | 1 | 6 juni 2009 06:04 |
| Notepad + + File Icons Informasjon | Nikronius | Windows-operativsystemer | 3 | 24 mars 2009 18:47 |
| Notepad + + | Mooseknuckle | General Software Chat | 1 | 1 juli 2008 16:14 |
| Notisblokk til Word slutten av linjen hull .. Hjelp please! | gamerman64 | Office Suites & Applications | 6 | 9 januar 2008 18:35 |
| Thread Tools | |
| |