![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Ensi vuonna olen luultavasti tule haltuunottopäivänä kuin soundy koulussa ja on käytettävä minun laptop tehdä ääntä (juoksevat äänen vihjeiden, äänitiedostot jne.). Aion myös käyttää sitä, kun pelaavat varikkopilttuun käynnistävien MIDI vihjeiden (periaatteessa laukaista äänensä pelastaa minut metsästys noin) minun Synth. Kannettavan tietokoneen on saamassa muotoiltu pyyhi se puhdas olen nyt ratkaistu minun uuden tietokoneen ja kaikki on pois sitä. Kuitenkin kysymys on syntynyt siitä, mikä olisi paras OS käyttää sitä? Minusta olisi ollut tärkein osio on XP Home sitä joka tapauksessa, mutta pienempi osio (ja sanoa 10 Gt) käytettäväksi varikkopilttuun ja ääntä. En voi kuitenkaan päättää, mitä käyttää - 2000 tai XP home. Se on erillinen osio ja olisi kaiken paitsi äänen ohjelmia ja ei ole mitään AV ohjelmistojen ja ei olisi kytketty Internetiin. Niinpä kaverit - mitä käytät tai mitä minun pitäisi käyttää ja miksi? XP Home 200 Professional? Osa minusta ajattelee 2000, koska vaatimukset ovat vähemmän ja se on vanhempi niin vakaampi jne. Olen myös huomannut, he käyttävät 2000 melko hieman länteen lopulta terve. Kiitos kaverit Tom EDIT: Ajattelin oli parempi valtion pari järjestelmän tiedot - 1.4GHZ Celeron M-prosessori on 512 Mt (piakkoin 768MB) RAM-muistia. My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ainoa syy haluan ajaa 2000 on jos spec, että kone on alhainen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sanoisin, että nämä tiedot, käy 2k, tehdä, että (Tiedän tämän, koska olin tehdä se ennen lähtöä koulu) tarvitset kuin lag-free-työtä kuin mahdollista, ja XP: ssä voi käyttää melko paljon resursseja, joten jos sinulla on 2000, käyttöä, että en näe mitään ongelmaa ei tehdä.
| |||
| |||
| Asia on näin, olen ollut kertonut ammattilaisilta teollisuuden, että 2000 on joitakin USB-ongelmien ja joskus unohtaa, että USB-laitteet ovat kytketty tuumaa Kone tuli XP Home, kun se oli lähetetty. Kiitos Tom |
|
| |||
| |||
| Kokeile Linuxia
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Luulenpa, että Linux ei ole vaihtoehto koska ohjelma I käyttö on ikkunat vain, enkä todellakaan halua oppia uutta ohjelmistoa. En fancy running VIINIALAN joko. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IE 8 ei tue tätä käyttöjärjestelmä | BreannaRice | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 19th Jun 2009 02:35 |
| Suosikki Käyttöjärjestelmä? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28th Mar 2009 15:39 |
| Uusi käyttöjärjestelmä suuri päivä on lähellä! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5. Joulukuu 2007 01:46 |
| Käyttöjärjestelmä ja Ram | megatavu | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 8. marraskuu 2007 16:34 |
| Mikä on paras linux OS (Operating system) on olemassa? | nicene98 | Linux & Alternative OS | 3 | 30th Mar 2007 18:21 |
| Thread Tools | |
| |