![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hi guys,
Volgend jaar ben ik waarschijnlijk zal worden over te nemen als soundy op school en maken zij gebruik van mijn laptop doen voor geluid uit (het draaien van het geluid cues, geluidsbestanden enz.). Ik zal ook worden gebruikt bij het afspelen in de put te margestortingspunt de MIDI-signalen (in feite de reactieprijs de stem op te slaan me jacht ongeveer) op mijn synthesizer. De laptop is ongeveer te krijgen geformatteerd naar veeg het schoon nu ben ik geregeld met mijn nieuwe computer en alles is uitgeschakeld is. Maar de vraag is gerezen over wat zou de beste OS te gebruiken op het? Ik had een grote partitie met XP Home op het toch, maar dan een kleinere partitie (van bijvoorbeeld 10 GB) voor gebruik in de put en geluid. Maar ik kan niet beslissen welke te gebruiken - 2000 of XP home. Het zou op een aparte partitie en zou alles hebben uitgeschakeld, behalve de audio-programma's en zou geen enkele AV-software en zou niet worden aangesloten op het internet. Dus guys - what do you use of wat moet ik gebruiken en waarom? XP Home 200 Professional? Een deel van mij is denk 2000, omdat de eisen zijn minder en is het oudere zodat meer stabiele, enz. Ik heb ook gemerkt ze gebruiken 2000 nogal wat in het westen einde voor het draaien van geluid. Thanks guys Tom EDIT: Ik dacht dat ik had een betere stand een paar systeem specs - 1.4GHZ Celeron M processor met 512 MB (binnenkort worden 768MB) RAM-geheugen. Mijn Systeem: #
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De enige reden die ik zou indruisen 2000 is als de spec van de machine is laag.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik zou zeggen, met deze specs, ga met 2k, om dat te doen (ik weet het omdat ik gebruikt om dit te doen vóór het verlaten van de school) je nodig hebt als lag-vrij als mogelijk, en XP kan gebruiken heel wat middelen, dus als je 2000, het gebruik dat, zie ik geen probleem met niet doen.
|
|||
|
|||
|
Het ding is, ik heb vernomen door professionals in de industrie, die 2000 heeft een aantal USB-problemen en soms vergeet dat USB-apparaten zijn aangesloten inch
De machine kwam met XP Home toen het werd verzonden. Bedankt Tom |
|
|
|||
|
|||
|
Probeer Linux
|
|||
|
|||
|
Ik ben bang dat Linux is geen optie als de software die ik gebruik is alleen voor Windows, en ik niet echt willen leren van nieuwe software. I don't fancy draaien onder WIJN hetzij.
|