![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens,
Neste år er jeg sannsynligvis kommer til å overta som soundy på skolen og skal bruke min bærbare datamaskin for å gjøre lyden fra (kjører lyden signaler, lydfiler etc.). Jeg skal også bruke det når du spiller i gropen å utløse MIDI signaler (utgangspunktet utløse stemme å redde meg jakt rundt) på synth. Den bærbare datamaskinen er i ferd med å få formatert til å tørke den ren, nå er jeg avgjort med ny datamaskin og alt som er av den. Men spørsmålet har oppstått på hva som ville være den beste OS å bruke på det? Jeg vil ha en hoved-partisjon med XP Home på det likevel, men da en mindre partisjon (for eksempel 10 GB) for bruk i gropen og lyd. Jeg kan imidlertid ikke avgjøre hvilke som skal brukes - 2000 eller XP home. Det ville være på en egen partisjon, og ville ha alt deaktivert unntatt lyden programmer og ville ikke ha noen AV programvare og ville ikke være koblet til internett. Så folkens - hva bruker dere og hva bør jeg bruke og hvorfor? XP Home 200 Professional? En del av meg tenker 2000 fordi kravene er mindre og det er voksne så mer stabilt etc. Jeg har også lagt merke de bruker 2000 mye i West End for å kjøre lyd. Takk fyrene Tom EDIT: trodde jeg hadde bedre tilstand et par system spesifikasjoner - 1.4GHZ Celeron M-prosessor med 512 MB (snart å være 768MB) RAM. Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den eneste grunnen til at jeg ville kjøre 2000 er om spec på maskinen er lavt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil si, med de spesifikasjoner, gå med 2k, for å gjøre det (jeg vet fordi jeg pleide å gjøre det før du forlater skolen) du trenger som lag-fri jobber som mulig, og XP kan bruke opp ganske mye av ressurser, slik hvis du har 2000, bruker det, ser jeg ikke noen problemer med ikke å gjøre.
| |||
| |||
| Saken er, jeg har blitt fortalt av profesjonelle i bransjen at 2000 har noen USB-problemer, og noen ganger glemmer at USB-enheter er plugget i. Maskinen kommer med XP Home når den ble sendt. Takk Tom |
|
| |||
| |||
| Prøv Linux
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Jeg er redd for Linux er ikke et alternativ som programvaren jeg er bare for Windows, og jeg har egentlig ikke lyst til å lære ny programvare. Jeg har ikke lyst å kjøre under Wine heller. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE 8 er ikke støttet på dette operativsystemet | BreannaRice | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 19 juni 2009 02:35 |
| Favoritt Operativsystem? | KanoakaVirus | General Software Chat | 39 | 28 mars 2009 15:39 |
| Nye operativsystemet store dagen er i nærheten! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 desember 2007 01:46 |
| Operativsystem og Ram | megabyte | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 8 nov 2007 16:34 |
| Hva er den beste Linux OS (Operativsystem) er det? | nicene98 | Linux og alternative OS | 3 | 30 mars 2007 18:21 |
| Thread Tools | |
| |