mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Operating System not found?

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 17:16
Ny Medlem Gruppen

Default Operating System not found?

I febuary af sidste år brugte jeg en velvoksen £ 1100 på min bærbare computer, og det har fungeret finde indtil april i år, hvor tegn var begyndt at blive vist på skærmen og mærkelige linjer. dette problem blevet værre og værre, og til sidst gav jeg op og lægge den væk tænker jeg vil få det sorteret senere. for nylig har jeg tænke, at det er en driver problemet og har sat om at forsøge at opdatere min driver til mit Nvidia GeForce 8600 GS-kortet, men ingen held jeg selv forsøgt at afinstallere den og derefter geninstallere det, men stadig ingen held. så jeg besluttede derefter blev det grafikkortet sin selvstændige, der var problemet. den bærbare computer, der ud af garanti alligevel besluttede jeg mig for at fjerne de tilbage for at se, om kortet var fastsat i fjernet flere conpoments herunder min harddisk. Jeg kunne ikke se grafikkort som jeg ikke har de rette værktøjer til helt at fjerne den igen. så jeg reasembled alt og tændt min bærbar kun at finde .....

Operativsystemet ikke fundet

og nu har jeg ingen anelse om, hvad der skal doo behage hjælp.
Old 23 juni 2009, 17:23
Donor-Gruppen

Ok du harddisk er ikke min ven, du har brug for at formatere harddisken og geninstallere og operativsystem derefter installere den mest up to date nuværende lokomotivførere.
Hvis den siger intet operativsystem findes og BIOS er stadig at finde den harddisk derefter Mere end lickerly oplysninger om drevet er currupt. Hvis det ikke er fundet derefter operativsystemet ikke vil blive fundet som harddisken er ikke tilsluttet korrekt til systemkortet.
Old 23 juni 2009, 23:48
Ny Medlem Gruppen

Kan jeg få dislodged det samtidig med at fjerne det, jeg var ikke rigtig sikker på, at det gjorde ikke synes at passe inproperly når jeg sætte den sammen igen.
Old 24 juni 2009, 00:33
Donor-Gruppen

Måske dens unlikerly, at drevet er nu ikke som i sin netop blevet stadig og ikke gør noget jeg vil igen samle den bærbare computer, men blot tage din tid makker, hvis du har brug for hjælp email mig syg hjælpe, hvis im online:)
Old 9. august 2009, 15:29
Medlem Gruppen

Jeg wouldnt springe til den konklusion, at du er nødt til at omformatere endnu dette er sket for mig flere gange og er kun grund til at harddisken ikke er indsat korrekt de kan slags tricky at sætte tilbage i, og du risikerer at bryde stifter bare tage det bortset sikre alle stifter er ok, og hvis det efter dens blevet stadig plejer boot du muligvis nødt til at geninstallere
som den oprindelige problem med grafik-chip fra hvad ive læse nogle af de 8.400 og 8.600 chips faultly det siger du muligvis nødt til at underclock GPU'en, flash systemet bios etc, hvis du går her vil forklare det i detaljer, da meget lidt til at skrive ud

http://forums.laptopvideo2go.com/top...-chips-faulty/
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
IE 8 er ikke understøttet på dette operativsystem BreannaRice Webbrowsere & FTP Klienter 0 19. jun 2009 02:35
Favorit operativsystem? KanoakaVirus General Software Chat 39 28 marts 2009 15:39
Hvilket operativsystem? tomthedrummer1992 Windows-operativsystemer 5 12. maj 2008 14:20
Nye operativsystem store dag er nær! tjpearson General Software Chat 3 5 december 2007 01:46
Operativsystem og RAM megabyte CPU, bundkort og RAM 8 8 november 2007 16:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.