vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Käyttöjärjestelmä ei löydy?

Reply

Thread Tools
Old 23 kesäkuu 2009, 17:16
Uusi Jäsen

Default Käyttöjärjestelmä ei löydy?

Vuonna febuary viime vuoden Vietin mojova £ 1100 ohjelman kannettavassa tietokoneessa, ja se oli työskennellyt löytää tähän asti tämän vuoden huhtikuussa, jossa merkkiä on alkanut näkyä ruudulla ja outoa linjat. tämä ongelma pahentunut ja huonommin ja lopulta jätin ja laita se pois ajattelua haluaisin saada sen LAJITTELE myöhemmin. Viime aikoina olen ajatellut, että tämä on kuljettajan ongelma ja on asetettu noin Yritän päivittää minun kuljettajan minun GeForce Nvidia 8600 GS-kortti, mutta ei onnea i edes yrittänyt poistamalla sen ja sitten uudelleen, mutta vieläkään ei ole onnea. Joten sitten päätti juuri näytönohjaimen sen itse, että oli ongelma. kannettavan tietokoneen ollessa pois takuun anyway i päätti poistaa kokonaan takaisin, onko kortti on vahvistettu i poistettu useita conpoments myös minun kiintolevylle. En voinut nähdä näytönohjain, koska minulla ei ollut oikeat välineet täysin poista takaisin. niin i reasembled kaiken ja kääntyi minun laptop vain löytää .....

Operating system not found

ja nyt minulla ei ole aavistustakaan, mitä doo auta.
Old 23 kesäkuu 2009, 17:23
Rahoittajien ryhmän

Ok olet kovalevy ei ystäväni, sinun täytyy alustaa kiintolevy ja asentaa uudelleen ja käyttöjärjestelmän sitten asentaa kaikkein ajan nykyiset ohjaimet.
Jos se sanoo "ei" käyttöjärjestelmä löytää ja BIOS on Stil löytää kovalevy sitten Yli lickerly koskevat tiedot asema on currupt. Jos sitä ei löydy sitten Käyttöjärjestelmä ei löydy kuin kiintolevy ei ole kytketty oikein emolevyn.
Old 23 kesäkuu 2009, 23:48
Uusi Jäsen

Saisinko siirtää se samalla poistaa se i wasn't todella varma, että se didnt näyttävät sopivan inproperly kun esitin sen takaisin yhteen.
Old 24 kesäkuu 2009, 00:33
Rahoittajien ryhmän

Ehkä sen unlikerly että asema on nyt jättänyt kuin se vain on edelleen eikä tee mitään haluaisin uudelleen koota tietokone vaan vie aikaa materiala jos tarvitset apua sähköpostitse minulle huonosti apua, jos im online:)
Old 9 elokuu 2009, 15:29
Jäsen

i wouldnt hypätä siihen johtopäätökseen, että sinun tarvitsee muokata vain vielä tämän minulle on tapahtunut useita kertoja, ja on juuri siksi, että kovalevy ei ole lisätty oikein ne voidaan eräänlainen hankala laittaa takaisin ja vaarana rikkoa nastat vain ottaa sen lisäksi varmistaa, että kaikki nastat ovat ok, ja jos sen jälkeen, kun se on otettu käyttöön yhä tapana boot on ehkä asennettava uudelleen
kuin alkuperäinen ongelma on grafiikkasiru mitä ive lukenut joitakin että 8400-ja 8600-sirut ovat faultly sanotaan, voit joutua underclock on GPU-, Flash-järjestelmän bios jne. Jos menet täällä se selittää sitä yksityiskohtaisemmin kuin sen melkoisesti kirjoittaa ulos

http://forums.laptopvideo2go.com/top...-chips-faulty/
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
IE 8 ei tue tätä käyttöjärjestelmä BreannaRice Web-selaimet ja FTP Clients 0 19th Jun 2009 02:35
Suosikki Käyttöjärjestelmä? KanoakaVirus General Software Chat 39 28th Mar 2009 15:39
Mikä käyttöjärjestelmä? tomthedrummer1992 Windows-käyttöjärjestelmät 5 12. toukokuuta 2008 14:20
Uusi käyttöjärjestelmä suuri päivä on lähellä! tjpearson General Software Chat 3 5. Joulukuu 2007 01:46
Käyttöjärjestelmä ja Ram megatavu CPUs, Emolevyt & RAM 8 8. marraskuu 2007 16:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.