![]() |
|
| |||
| |||
| In febuary van vorig jaar heb ik een flinke £ 1100 op mijn laptop en hij had gewerkt vinden tot april van dit jaar waar karakters was begonnen te verschijnen op het scherm en vreemde lijnen. dit probleem heb erger en erger en uiteindelijk heb ik op en stop hem weg denken i would get it gesorteerd later. Onlangs heb ik dacht dat het een driver probleem, en hebben over proberen te updaten mijn chauffeur voor mijn Nvidia GeForce 8600 GS-kaart, maar geen geluk Ik heb zelfs geprobeerd verwijderen en vervolgens opnieuw te installeren, maar nog steeds geen geluk. dus ik besloot toen was het de grafische kaart zijn zelf dat was het probleem. de laptop die uit garantie toch heb ik besloten om het terug om te zien of de kaart is vastgesteld i verwijderd meerdere conpoments waaronder mijn harde schijf. Ik kon niet zien van de grafische kaart als ik niet over de juiste tools voor het verwijderen van de achterkant. dus ik reasembled alles en ingeschakeld op mijn laptop alleen te vinden ..... Besturingssysteem niet gevonden en nu heb ik geen idee wat te doo help. |
|
| |||
| |||
| Ok je harde schijf is niet mijn vriend, je moet formatteren van de harde schijf en besturingssysteem opnieuw installeren en vervolgens installaties het meest up-to-date huidige bestuurders. Als er geen besturingssysteem gevonden en de BIOS is nog steeds het vinden van de harde schijf dan Meer dan lickerly de informatie op de schijf is currupt. Als dit niet wordt gevonden dan het besturingssysteem niet wordt gevonden als de harde schijf is niet aangesloten op het moederbord. |
|
| |||
| |||
| Mag ik dislodged zij terwijl verwijderen i wasnt really sure it didnt lijken te passen inproperly toen ik het terug samen. |
|
| |||
| |||
| Misschien zijn unlikerly dat de drive is nu niet zo in zijn onlangs nog, en niet niets doen zou ik opnieuw monteren van de laptop maar neem de tijd mate als je wat hulp nodig email me ziek helpen als im online:) |
|
| |||
| |||
| i wouldnt springen tot de conclusie dat je moet formatteren alleen maar dit is er gebeurd met mij een paar keer en is slechts te wijten aan de harde schijf niet goed geplaatst kunnen worden voor soort lastig om weer in en loopt u het risico van breken pinnen Neem het uit elkaar zodat alle pinnen zijn ok en indien na zijn opgezet nog wont boot moet u opnieuw als voor het oorspronkelijke probleem met de grafische chip van wat ive lees enkele van de 8400 en 8600 chips faultly zij zegt dat je moet underclock de GPU, flash het systeem-BIOS etc als je hier zal het uitleggen in detail zijn een beetje met het type uit http://forums.laptopvideo2go.com/top...-chips-faulty/ |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| IE 8 wordt niet ondersteund op dit besturingssysteem | BreannaRice | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 19 jun 2009 02:35 |
| Favoriete besturingssysteem? | KanoakaVirus | Algemene programmatuurnoot Chat | 39 | 28 mrt 2009 15:39 |
| Welk besturingssysteem? | tomthedrummer1992 | Windows besturingssystemen | 5 | 12 mei 2008 14:20 |
| Nieuwe besturingssysteem grote dag is nabij! | tjpearson | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 5 Dec 2007 01:46 |
| Operating System en Ram | megabyte | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 8 Nov 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |