mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Operativsystem Not Found?

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 17:16
New Member Group

Default Operativsystem Not Found?

I febuary i fjor Jeg tilbrakte en hefty £ 1100 på min laptop, og det hadde arbeidet finne frem til april i år der tegn hadde begynt å vises på skjermen og merkelige linjene. Dette problemet ble verre og verre og til slutt ga jeg opp og satte den bort tenkte jeg ville få det sortert senere. nylig har jeg tenkt at det skal være en driver problem, og har satt om å prøve å oppdatere driveren for min Nvidia GeForce 8600 GS-kort men nei jeg selv prøvde å avinstallere det, og deretter installere det, men fortsatt nei. så jeg så avgjort det var grafikkortet sitt selvbilde som var problemet. den bærbare datamaskinen være ute av garantien likevel bestemte jeg meg for å fjerne den tilbake for å se om kortet ble løst i fjernet flere conpoments inkludert min harddisk. Jeg kunne ikke se grafikkort som jeg ikke har de riktige verktøyene for å fjerne baksiden. så jeg reasembled alt og slått på min laptop bare å finne .....

Operativsystemet ble ikke funnet

og nå har jeg ingen anelse om hva som skal doo behage hjelpe.
Old 23 juni 2009, 17:23
Donor Group

Ok du harddisken er ikke min venn, må du formatere harddisken og installere og operativsystemet deretter installere det mest oppdaterte nåværende driverne.
Hvis det står ingen operativsystemet funnet og BIOSen stil finne harddisken deretter Mer enn lickerly informasjonen på stasjonen er currupt. Hvis det ikke finnes så operativsystemet ikke vil bli funnet som harddisken ikke er koblet riktig til hovedkortet.
Old 23 juni 2009, 23:48
New Member Group

Kan jeg få dislodged det mens du fjerner den jeg var ikke egentlig at det gjorde ikke synes å passe inproperly når jeg setter det sammen igjen.
Old 24 juni 2009, 00:33
Donor Group

Kanskje det unlikerly at stasjonen er nå mislyktes i sin akkurat vært stille og ikke gjør noe jeg ville re montere laptop men bare ta deg tid til kompis om du trenger hjelp send meg syk hjelpe hvis im online:)
Old 9 august 2009, 15:29
Medlem Group

i wouldnt hoppe til konklusjonen at du må formatere ennå har skjedd med meg flere ganger og er bare på grunn av harddisken ikke blir satt inn riktig kan de være slags vanskelig å sette på igjen og du kjører faren for å bryte pins bare ta den fra hverandre sikre alle pins er ok og hvis etter satt i fremdeles wont oppstart må du kanskje installere
som for det opprinnelige problemet med grafikk chip fra hva Ive lese noen av de 8.400 og 8.600 sjetonger er faultly står det at du kanskje må underclock på GPU, flash systemet bios etc hvis du går her vil forklare det nærmere som mye å skrive ut

http://forums.laptopvideo2go.com/top...-chips-faulty/
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.