![]() |
|
| |||
| |||
| Hey alle derude. Jeg har et problem at installere Windows Vista. Om min Rig Intel Q6600 vand køles MSI P965 NEO mobo 4 GB RAM 260 GB SATA harddisk Anyways jeg har denne computer, og jeg har problemer med at installere Microsoft Vista på den. Sagen er den jeg kan installere Microsoft XP og Linux Kubuntu (Gutsy) om det bare fint. De øvrige OS Jeg kan ikke installere på det Fedora. Når de forsøger at installere Microsoft Vista Diskoprydning støvler op, og det kan finde og formatere harddisken. Men under installationen de fremskridt bar fryser og det bare ikke gå nogen steder efter denne for timer. Jeg kender også vista cd værker, fordi jeg bruge det på andre computere bare fint. Nogle flere oplysninger om, er, at i første omgang var jeg ude af stand til at installere Ubuntu på den, indtil jeg blinker den bios og opdateret jmicron registeransvarlige om bord. Hvis nogen ved, hvad der kunne være galt det ville være fantastisk. Jeg er ikke glad for at have en quad kerne computer og fortælle ppl det ikke kan køre Vista lol .. |
|
| |||
| |||
| Hej dette vedrører ikke linux og suppleanter OS systemer .... SIN MICROSOFT og spørgsmålet skyldes hardwarekompatibilitet .. Jeg føler mig som om jeg havde det på det rigtige sted. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Sig problemer | chris357 | Windows-operativsystemer | 4 | 21. jan 2009 21:21 |
| Musehjul woes | SocialWarfare | General Hardware Chat | 9 | 22 juli 2008 12:02 |
| Debetkort problemer! | Mike0001 | Off Topic Discussion | 2 | 23 april 2008 04:29 |
| Grafikkort problemer, bedes du hjælpe! | mark99 | Grafikkort & Monitors | 19 | 11 juli 2007 23:09 |
| Norton problemer | Cobalt | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 21. okt 2006 15:58 |
| Thread Tools | |
| |