![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei kaikki siellä. Minulla on ongelma asentamalla Windows Vista.
Tietoja minun Poraustornin Intel Q6600 vesi jäähdyttää MSI P965 NEO mobo 4 keikat RAM-muistia 260 Gt SATA-kovalevyä Anyways Olen tässä tietokoneessa ja olen vaikeuksia asentamalla Microsoft Vista sitä. Asia on niin että voin asentaa Microsoft Office XP-ja Linux Kubuntu (sisukas) se vain kauniita. Muut OS En voi asentaa se on Fedora. Kun yrität asentaa Microsoft Vista Levynhallinta saappaat ja se löytää ja alustaa kiintolevyn. Mutta asennuksen aikana edistystä bar jäätyy ja se vain ei mene minnekään jälkeen tuntikausia. Tiedän myös, että näköala cd toimii, koska en käytä sitä muihin tietokoneisiin vain sakko. Jotkut lisätietoja kuitenkin on, että aluksi en voinut asentaa ubuntu sitä kunnes flashed bios ja päivittänyt jmicron Controller-linjan. Jos joku tietää, mitä voi olla väärässä se olisi mahtavaa. En nauti joiden quad ydin tietokoneen ja kertoo ppl se ei voi suorittaa näköala lol .. |
|
|
|||
|
|||
|
Hei, tämä ei koske linux ja varajäsenten os järjestelmien .... ITS MICROSOFT ja kysymys johtuu laitteiston .. Minusta tuntuu niin kuin minulla oli se oikealla paikalla.
|