mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

OS installatie ellende

Reply

Thread Tools
Old 17 dec 2007, 17:29
Banned Groep

Default OS installatie ellende

Hey iedereen die er zijn. Ik heb een probleem installeren van mijn Windows Vista.
Over mijn Rig
Intel Q6600 watergekoeld
MSI P965 NEO mobo
4 optredens ram
260 GB SATA harde schijf

Anyways heb ik deze computer en ik ben met problemen met de installatie van Microsoft Vista op. Het ding is kan ik de installatie van Microsoft XP en Linux Kubuntu (Gutsy) over het gewoon prima. De andere OS kan ik niet installeren op het Fedora. Bij de poging tot het installeren van Microsoft Vista de schijf laarzen en het kan vinden en formatteren van de harde schijf. Maar tijdens de installatie de voortgangsbalk bevriest en het gewoon niet verder overal na die uren. Ik weet ook de vista cd werken omdat ik het gebruiken op andere computers prima.
Meer informatie al is dat in eerste instantie was ik niet kunnen installeren van Ubuntu op totdat ik geflitst de bios update en de jmicron controller op het bord. Als iemand weet wat wellicht verkeerd zou het geweldig. Ik ben het niet genieten van een quad core computer en vertellen ppl kan niet worden uitgevoerd vergezicht lol ..
Old 18 december 2007, 11:32
Banned Groep

Default OS installatie ellende

Hey dit heeft geen betrekking op linux en plaatsvervangende os systemen .... Microsoft en het probleem is te wijten aan de hardware compatibiliteit .. Ik voel me alsof ik had het op de juiste plek.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vista Sig ellende chris357 Windows besturingssystemen 4 21 Jan 2009 21:21
Muiswiel ellende SocialWarfare Algemeen Hardware Chat 9 22 jul 2008 12:02
Debetkaart ellende! Mike0001 Off Topic Discussie 2 23 apr 2008 04:29
Grafische kaart ellende, please help! mark99 Grafische Kaarten & Monitors 19 11 jul 2007 23:09
Norton ellende Kobalt Virus, spyware & Security 4 21 okt 2006 15:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.