mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

OS-installasjon Woes

Reply

Thread Tools
Old 17 desember 2007, 17:29
Banned Group

Default OS-installasjon Woes

Hei alle der ute. Jeg har et problem å installere Windows Vista.
Om min Rig
Intel Q6600 vann avkjølte
MSI P965 NEO mobo
4 gigabyte RAM
260 GB SATA-harddisk

Anyways jeg har denne maskinen og jeg har problemer med å installere Microsoft Vista på den. Saken er at jeg kan installere Microsoft XP og Linux Kubuntu (Gutsy) på det helt fint. Den andre OS jeg kan ikke installere på den Fedora. Når du forsøker å installere Microsoft Vista Diskopprydding støvlene opp og det kan finne og formatere harddisken. Men under installasjon fremdriftsindikatoren fryses, og det bare ikke gå noe sted etter at for timer. Jeg vet også at vista cd fungerer fordi jeg bruker det på andre datamaskiner bare fint.
Noe mer informasjon om, er at i begynnelsen var jeg ikke installere ubuntu på den før jeg flashed BIOS og oppdatert jmicron kontrolleren på bordet. Hvis noen vet hva som kan være galt det ville være fantastisk. Jeg ikke liker å ha en Quad core og fortelle ppl den kan ikke kjøre vista lol ..
Old 18nde Dec 2007, 11:32
Banned Group

Default OS-installasjon Woes

Hei dette ikke bekymring linux og alternative OS-systemer .... ITS Microsoft og problemet skyldes maskinvarekompatibilitet .. Jeg føler meg som om jeg hadde den i høyre øye.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vista Sig Woes chris357 Windows-operativsystemer 4 21 januar 2009 21:21
Musehjulet woes SocialWarfare General Hardware Chat 9 22 juli 2008 12:02
Debetkort woes! Mike0001 Av Emne Diskusjon 2 23 april 2008 04:29
Grafikkortkonfigurasjon woes, kan hjelpe! mark99 Kabinetter & Skjermer 19 11 juli 2007 23:09
Norton woes Kobolt Virus, spionprogrammer og sikkerhet 4 21 oktober 2006 15:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.