![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla där ute. Jag har ett problem att installera Windows Vista. Om min Rigg Intel Q6600 vattenkylning MSI P965 NEO mobo 4 gig RAM 260 GB SATA-hårddisk På något sätt har jag den här datorn och jag har problem med att installera Microsoft Vista på den. Grejen är att jag kan installera Microsoft XP och Linux Kubuntu (Gutsy) om det bara bra. Den andra OS jag inte kan installera om det är Fedora. När du försöker att installera Microsoft Vista Diskrensning stövlar upp och den kan hitta och formatera hårddisken. Men under installationen av Förloppsindikatorn fryser och det bara inte gå någonstans efter att i flera timmar. Jag vet också att vista cd fungerar eftersom jag använder det på andra datorer bara bra. Vissa mer information är dock att i första kunde jag inte installera Ubuntu på det förrän jag blinkar med BIOS och uppdaterat JMicron controller på bordet. Om någon vet vad som kan vara fel det skulle vara fantastiskt. Jag saknar att ha en quad core dator och berätta ppl man inte kan köra Vista lol .. |
|
| |||
| |||
| Hej detta inte berör linux och suppleanter os system .... ITS MICROSOFT och frågan beror på maskinvarukompatibiliteten .. Jag känner mig som om jag hade det på rätt plats. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vista Sig LIDANDEN | chris357 | Windows-operativsystem | 4 | 21 januari 2009 21:21 |
| Mushjulet LIDANDEN | SocialWarfare | General Hardware Chat | 9 | 22 juli 2008 12:02 |
| Betalkort LIDANDEN! | Mike0001 | Off Topic Discussion | 2 | 23 april 2008 04:29 |
| Grafikkort LIDANDEN, snälla hjälp! | mark99 | Grafikkort & Skärmar | 19 | 11 juli 2007 23:09 |
| Norton LIDANDEN | Kobolt | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 21 oktober 2006 15:58 |
| Thread Tools | |
| |