![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Olen hiljattain lisätty toisen Windows XP Home toiselle kiintolevylle olen ostanut valmiina, jos ei ole tärkein asema tapahtuu. Olen ottanut uuden kovalevyn ulos tietokoneesta, mutta kun näen POST näytön sanotaan Minulla Kaksi käyttöjärjestelmää Windows XP Home ja johon minä halua käyttää? Haluan päästä eroon tästä viestistä ja anna tietokoneen käynnistyä ilman virheitä. Voin vain boot yksi OS: n tapauksessa, koska toinen on kovalevyn istuu kaappiin. Kaikki ajatuksia tästä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Kiitos Dave, I'll tutkittava. Tuleeko sinulle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla oli tämä ongelma seurata opas se toimii täydellisesti;)
| |||
| |||
| Kaikki ok nyt. Minusta tuntuu muistavan tämän boot.ini tiedoston vain luku. Kuten olen törmännyt samanlainen ongelma ennen tietenkään se ei ole, koska menettely toiminut. Kiitos niin paljon, et ymmärtää, kuinka paljon, että oli ärsyttävää minua. |
|
| |||
| |||
| Na, boot.ini on täysin muokattavissa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asentaminen käyttöjärjestelmiä USB | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2. Maaliskuu 2009 16:50 |
| Can You Get Windows asennettuna - Ei Systems tehdä käyttöjärjestelmän CD | antbann | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 14th Feb 2009 12:38 |
| Oppaat asentamista 2 Käyttöjärjestelmät | fishking | General Software Chat | 2 | 3. joulukuu 2007 07:10 |
| Ilmainen Käyttöjärjestelmät Microsoft, Vista, XP, jne. | SocialWarfare | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 18. lokakuu 2007 04:44 |
| Comparing käyttöjärjestelmiä! | Superfly | General Software Chat | 4 | 24th Apr 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |