![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg har nylig lagt til en Windows XP Home til en annen harddisk jeg har kjøpt klar for om en svikt i hovedvinduet stasjonen skjer. Jeg har tatt den nye harddisken ut av datamaskinen, men når jeg ser POST skjermen står det at jeg har to operativsystemer for Windows XP Home og som en ønsker jeg å bruke? Jeg ønsker å bli kvitt denne meldingen og la datamaskinen støvel opp med ingen feil. Jeg kan bare støvel en av OS er allikevel fordi den andre er på en harddisk som sitter i et skap. Noen tanker om dette? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Takk Dave vil jeg se på det. Vil gi deg beskjed. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg hadde dette problemet følg veiledningen fungerer perfekt;)
| |||
| |||
| Alle ok nå. Jeg synes å huske dette boot.ini-filen ble skrivebeskyttet. Som jeg har kommet over et lignende problem før, selvsagt er det ikke fordi prosedyren virket. Takk så mye du ikke skjønner hvor mye som er irriterende meg. |
|
| |||
| |||
| Na, boot.ini er fullt redigerbare. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere operativsystemer på en USB | Coolyxxx | General Software Chat | 7 | 2 mars 2009 16:50 |
| Kan du få Windows installert - Ei Systems gjøre Operativsystem CD | antbann | Windows-operativsystemer | 2 | 14 februar 2009 12:38 |
| Guides installerer 2 Operativsystemer | fishking | General Software Chat | 2 | 3 desember 2007 07:10 |
| Gratis operativsystemer fra Microsoft, Vista, XP, osv. | SocialWarfare | Windows-operativsystemer | 7 | 18 oktober 2007 04:44 |
| Sammenlikning operativsystemer! | superfly | General Software Chat | 4 | 24 april 2007 06:42 |
| Thread Tools | |
| |