![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har "tildelt plads", og jeg ønsker at bringe det sammen med min C-partition, men når jeg kommer på Partition Magic og klik fusionere, siger DER ER IKKE NOGEN partitioner, der kan flettes. så jeg går hen til bo, måske som vil arbejde, ok så jeg beslutter mig, som jeg ønsker at ændre størrelsen, virker fint, indtil jeg klikker på OK, så det siger noget om nogle fejl ... im benytter UB-cd, så har dette en effekt. im ikke går til spilde penge på et program, bare for at opdele et drev en gang. enhver sollution? |
|
| |||
| |||
| o og der fejl er noget "adgang brud på adressen 003B8016 i modulet" PMagicNT.exe «. læses på adressen 000004C." |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg sætter pris på alle jer hjælp! Jeg genskabt min computer for 17time. alt i sin 4 år livet, fordi ingen kan hjælpe mig med mit problem hertil går jeg til min sidste udvej. You guys Sure HLPED ALOT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken størrelse taler vi om tildelte thats? og størrelsen på harddisken din hjælp M8?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan have fået mere respons, hvis du havde tilføjet nogle skærmbilleder fra Partition Magic, der viser partitioner osv.
| |||
| |||
| Citat:
ja. alt er i orden nu. restaureret det hele, geninstalleres alt. |