![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen "Osuus tilaa" ja haluan tuoda sen yhdessä minun C-osion, mutta kun saan Osiointi Magic ja sitten yhdistää, se sanoo EI osiota voidaan yhdistää. Joten mene muuttaa, ehkä se työ, ok niin i päättää, mitä haluan muuttaa, toimii hienosti, kunnes i OK, se kertoo jotain noin virhe ... im käyttäen UB CD, joten tämä vaikuttaa. im aio tuhlata rahaa ohjelmaa vain osio aseman kerran. kaikki sollution? |
|
| |||
| |||
| o, ja virhe on jotain "access rikkoo osoitteessa 003B8016 moduulissa" PMagicNT.exe ". lukea osoite 000004C." |
|
| |||
| |||
| ja arvostan kaikkia teitä auttaa! i palauttaa minun tietokone on 17time. yhteensä sen 4 vuotta elämää, koska kukaan ei voi auttaa minua minun ongelmani niitä i mene minun viimeinen keino. YOU GUYS SURE HLPED A LOT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minkä kokoinen puhumme thats myönnetään? ja koko kovalevyn teidän käyttäen M8?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olet ehkä saanut enemmän vastaus, jos sinulla on ollut joitakin ruutukaappaukset alkaen PartitionMagic, josta käy ilmi Partitions jne.
| |||
| |||
| Quote:
jaa. kaikki on kunnossa nyt. palauttaa kaiken, uudelleenasennettavien kaiken. |