![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb "toegewezen ruimte" en ik wil om het samen te brengen met mijn C-partitie, maar wanneer ik op Partition Magic en klik fuseren, zegt het ER IS GEEN partities die kunnen worden samengevoegd. dus ga ik naar het formaat, misschien dat zal werken, ok dus ik beslissen waar ik wil verkleinen, werkt prima, totdat ik op OK klikt, dan is het iets zegt over wat fout ... im using UB-cd, dus heeft dit een effect hebben. im niet van plan om geld te verspillen aan een programma alleen te schermen een drive een keer. geen uitkomst bieden? |
|
| |||
| |||
| o en er is iets fout "access violation at address 003B8016 in module 'PMagicNT.exe'. 000004C lezen van het adres." |
|
| |||
| |||
| Nou, ik waardeer jullie allemaal helpen! Ik gerestaureerd mijn computer voor de 17time. totaal 4 jaar in haar leven, omdat niemand mij kan helpen met mijn probleem ik daarvoor naar mijn laatste redmiddel. YOU GUYS SURE HLPED A LOT |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke maat hebben we het over toegewezen thats? en grootte van de harde schijf van uw gebruik m8?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je hebt misschien heb meer respons, als u enkele schermafdrukken van Partition Magic had toegevoegd, waarin de partities enz.
| |||
| |||
| Citaat:
yea. alles is prima nu. gerestaureerd alles, alles opnieuw geïnstalleerd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Shrink Windows-partitie met meer dan 2GB? | ryannathans | Windows besturingssystemen | 3 | 24 jul 2009 18:36 |
| Hulp nodig repareren ramen na het verwijderen van een partitie | newtoit | Windows besturingssystemen | 4 | 8 okt 2008 13:20 |
| Problemen met Active Partition Recovery (MBR of partitie herstellen?) | MJM | Drives & Removable Media | 4 | 3e Sep 2008 11:13 |
| Partitie probleem | ashaiba | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 16 mrt 2008 16:33 |
| DVD drive wont show in bios en grub-partitie wordt geschrapt | mdonaghey075 | Drives & Removable Media | 1 | De 1 januari 2008 16:39 |
| Thread Tools | |
| |