![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har "Avsatt plass" og jeg vil ta den sammen med C-partisjon, men når jeg får på partisjon Magic og klikk fusjonere, står det at INGEN partisjoner som kan settes sammen. så jeg går for å endre størrelsen, kanskje som fungerer, ok så jeg bestemme hvor jeg ønsker å endre størrelse, fungerer fint, helt til jeg klikker OK, så det sier noe om noe feil ... im bruker UB CD, så har dette en effekt. im ikke tenkt å kaste bort penger på et program for å partisjonere en stasjon en gang. noen sollution? |
|
| |||
| |||
| o og det feil er noe som "brudd på adressen 003B8016 i modulen 'PMagicNT.exe. lese av adressen 000004C." |
|
| |||
| |||
| vel jeg takker alle dere hjelpe! Jeg gjenopprettet min datamaskin for 17time. totalt i 4 år livet, fordi ingen kan hjelpe meg med mitt problem dermed jeg går til min siste utvei. Dere SURE HLPED mye |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken størrelse snakker vi om dvs fordeles? og størrelsen på harddisken din ved hjelp m8?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan ha fått flere svar, hvis du hadde lagt noen skjermbilder fra partisjon Magic viser Rekkverk etc.
| |||
| |||
| Sitat:
Det stemmer. alt er i orden nå. gjenopprettet alt, reinstallert alt. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Krymp Windows partisjon med mer enn 2 GB? | ryannathans | Windows-operativsystemer | 3 | 24 juli 2009 18:36 |
| Trenger du hjelp til å reparere vinduer etter fjerning av en partisjon | newtoit | Windows-operativsystemer | 4 | 8 oktober 2008 13:20 |
| Problemer med aktiv partisjon Recovery (MBR eller partisjon gjenopprette?) | MJM | Drivere og flyttbare medier | 4 | 3dje sep 2008 11:13 |
| Partisjoner problem | ashaiba | General Software Chat | 4 | 16 mars 2008 16:33 |
| DVD-stasjon wont show i bios og grub partisjonen er slettet | mdonaghey075 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 1 januar 2008 16:39 |
| Thread Tools | |
| |