![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! Min laptops hardrive døde, og det blev udskiftet med dell selskabet som pr garantiperioden agrrement, den tech fyr der installerede den nye hardrive kun foretaget en partition dvs en C-drev, og ikke gøre andre partitioner er det muligt at oprette nye partitioner med Command prompten, hvis ikke så, hvad opdelingsanordninger software vil du anbefale at oprette en ny partition. Det andet, hvis jeg gør en partition vil mine data være i fare. thnx på forhånd: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har Windows gøre det i Disk Manager, hvis du dont have vinduer på det nye drev boot af en Windows-cd og partitionere drevet før installere.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvordan åbner jeg Kommandoprompt, når jeg er i startmenuen | splassht | Windows-operativsystemer | 8 | 7 november 2009 17:34 |
| PClinuxOS om Live CD - Terminal prompt på opstart | ToshibaBreakdown | Linux & Alternative OS | 0 | 25. maj 2009 17:11 |
| Partitionering q's | robina80 | General Software Chat | 3 | 11th May 2008 16:16 |
| Partitionering | wolfx28 | Linux & Alternative OS | 2 | 31 august 2007 08:43 |
| Disk-partitionering | VJH | General Software Chat | 5 | 26 august 2007 01:21 |
| Thread Tools | |
| |