![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there, Mijn laptops hardrive overleden en hij werd vervangen door de Dell vennootschap per de garantie agrrement, de tech-jongen die de installatie van de nieuwe hardrive slechts een partitie dwz een C-schijf en heeft geen andere partities is het mogelijk om nieuwe partities met behulp van Command snel, zo niet wat dan partitionering software zou u adviseren om een andere partitie. Ten tweede moet ik doen als ik een partitie wil mijn gegevens in gevaar. thnx op voorhand: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u Windows doen in disk manager, als u dont have windows op de nieuwe schijf opstarten van een Windows-cd en de schijf vooraf te installeren.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| How Do I Open een opdrachtprompt als ik in het opstartmenu | splassht | Windows besturingssystemen | 8 | 7 november 2009 17:34 |
| PClinuxOS op Live CD - Terminal prompt op het opstarten | ToshibaBreakdown | Linux & Alternative OS | 0 | 25 mei 2009 17:11 |
| Partitionering q's | robina80 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 11 jun 2008 16:16 |
| Partitionering | wolfx28 | Linux & Alternative OS | 2 | 31 aug 2007 08:43 |
| Schijf partitioneren | VJH | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 26 aug 2007 01:21 |
| Thread Tools | |
| |