![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Min bærbare datamaskiner hardrive omkom og ble erstattet av dell selskapet pr garantien agrrement, den tech kar som installerte nytt hardrive bare gjort én partisjon dvs. et C-stasjonen og ikke gjøre noen andre partisjoner er det mulig å opprette nye partisjoner bruker Command Spør, om ikke så hva partisjonering programvare ville du anbefale å opprette en ny partisjon. Andre, hvis jeg gjør en partisjon vil dataene være i faresonen. thnx på forhånd: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har Windows gjøre det på disk manager, hvis du ikke har Windows på den nye stasjonen oppstart av en Windows-CD og partisjonere stasjonen før du installerer.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| How Do I Åpne Ledetekst når jeg er i oppstartsmenyen | splassht | Windows-operativsystemer | 8 | 7 november 2009 17:34 |
| PClinuxOS på Live CD - Terminal be om oppstart | ToshibaBreakdown | Linux og alternative OS | 0 | 25 mai 2009 17:11 |
| Partisjonering q's | robina80 | General Software Chat | 3 | 11 juni 2008 16:16 |
| Partisjonering | wolfx28 | Linux og alternative OS | 2 | 31 august 2007 08:43 |
| Disk partisjonering | VJH | General Software Chat | 5 | 26 august 2007 01:21 |
| Thread Tools | |
| |