mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Partitoning drev brug for hjælp

Reply

Thread Tools
Old 21 November 2008, 15:27
Medlem Gruppen

Default Partitoning drev brug for hjælp

ok jeg couldnt finde denne ... Jeg ved, at der er en vejledning, men vejledningen doesnt besvare dette spørgsmål ..... for dobbelt opstart .. jeg har xp og jeg vil vista .. ok Jeg forsøgte at se på vejledning om her. .. men når jeg gør 2. partition burde det være logisk eller primære ... bør både br primære eller gør det ikke noget
Old 22 November 2008, 05:47
Redaktør Gruppen

Default Partitoning drev brug for hjælp

Brug primære partitioner. Logiske partitioner er alle på nær ubrugelige i disse dage.

Hvad bruger du til at partitionere drevet?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sådan slutter et slave drev, når der ingen reservedele stikket på harddisken kabel? gideon112 Drives & flytbare medier 1 8 juni 2009 03:21
Kan ikke låse drevet efter at have brugt Easy Drive Lock retssagen software bhaktjano Drives & flytbare medier 1 7 juni 2009 12:23
Computer ikke kan læse dvd-drev eller cd-drev, dvd-drevet ikke lastelinjer Skiver Schmerz Meister Drives & flytbare medier 2 25th Apr 2009 10:14
Ny DVDRW Drive er SATA, Old Drive PATA! triathleterob Drives & flytbare medier 1 30 marts 2009 05:01
Sekundære drev plejer arbejde, men fungerer, når sin master-drev ashaiba Drives & flytbare medier 16 18. maj 2008 21:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.