![]() |
|
| |||
| |||
| ok jeg couldnt finde denne ... Jeg ved, at der er en vejledning, men vejledningen doesnt besvare dette spørgsmål ..... for dobbelt opstart .. jeg har xp og jeg vil vista .. ok Jeg forsøgte at se på vejledning om her. .. men når jeg gør 2. partition burde det være logisk eller primære ... bør både br primære eller gør det ikke noget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Brug primære partitioner. Logiske partitioner er alle på nær ubrugelige i disse dage. Hvad bruger du til at partitionere drevet?
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan slutter et slave drev, når der ingen reservedele stikket på harddisken kabel? | gideon112 | Drives & flytbare medier | 1 | 8 juni 2009 03:21 |
| Kan ikke låse drevet efter at have brugt Easy Drive Lock retssagen software | bhaktjano | Drives & flytbare medier | 1 | 7 juni 2009 12:23 |
| Computer ikke kan læse dvd-drev eller cd-drev, dvd-drevet ikke lastelinjer Skiver | Schmerz Meister | Drives & flytbare medier | 2 | 25th Apr 2009 10:14 |
| Ny DVDRW Drive er SATA, Old Drive PATA! | triathleterob | Drives & flytbare medier | 1 | 30 marts 2009 05:01 |
| Sekundære drev plejer arbejde, men fungerer, når sin master-drev | ashaiba | Drives & flytbare medier | 16 | 18. maj 2008 21:12 |
| Thread Tools | |
| |