![]() |
|
| |||
| |||
| ok i couldnt finne dette ... jeg vet det er en guide men guide doesnt besvare dette spørsmålet ..... for dobbel oppstart .. jeg har xp og jeg vil vista .. ok Jeg prøvde å se på veiledningen på her. .. men når jeg gjør 2nd partisjon bør det være logisk eller primære ... bør både br primær eller gjør det ikke noe |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruk primære partisjoner. Logiske partisjoner er alle men ubrukelig i disse dager. Hva bruker du til å partisjonere stasjonen?
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slik kobler du en slave stasjonen når det er ingen reservedeler kontakten på harddisken kabel? | gideon112 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 8 juni 2009 03:21 |
| Kan ikke låse stasjonen etter bruk Easy Drive Lock prøveprogramvare | bhaktjano | Drivere og flyttbare medier | 1 | 7 juni 2009 12:23 |
| Datamaskin ikke kan lese DVD-stasjon eller CD-stasjon, DVD-stasjonen ikke Load Disker | Schmerz Meister | Drivere og flyttbare medier | 2 | 25 april 2009 10:14 |
| Ny DVDRW Drive er SATA, Old Drive PATA! | triathleterob | Drivere og flyttbare medier | 1 | 30 mars 2009 05:01 |
| Sekundær Drive wont arbeid, men fungerer når sin master stasjon | ashaiba | Drivere og flyttbare medier | 16 | 18 mai 2008 21:12 |
| Thread Tools | |
| |