mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Pc Complete Mess Up - Tryed at installere Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 4. april 2009, 14:52
Ny Medlem Gruppen

Default Pc Complete Mess Up - Tryed at installere Windows XP

Hi All,
Min stationære computer har et problem,
Jeg har for nylig haft problemer med OS setup.
Jeg har tryed at installere Windows XP, men når det starter op for anden gang, når du ikke meningen, at trykke på en tast for at starte fra CD siger det, at pc'en ikke har fundet nogen OS system filer.
Jeg har nu tryed installere Windows 2000,
Jeg har installeret systemet filer og så er det ikke giver mig mulighed for at starte op fra disken ved at trykke på en tast.
Når BIOS støvler op nogen står som Primary Master den har fundet den siger intet.
Og jeg har indstillet jumper til den primære position.
Jeg har også gået i Harddisk Auto anerkendelse, og det siger, at den har kun fundet 1 harddisk som sekundær master.
Kunne dette være en del af problemet??

jeg har forsøgt at løse dette pc i lang tid nu og synes at bevæge sig ikke yderligere.

PLese hjælpe en?

Mange tak på forhånd
Adam
Old 4. april 2009, 18:12
Medlem Gruppen

oook .. lyde kompliceret. dårlig harddisk måske?, ikke formateret korrekt? oprettet som master eller slave korrekt? kunne være noget
Old 5. april 2009, 04:19
Donor-Gruppen

lyder som bios har en fnise med dig .. forsøge genudsættelse det tjekke din manual om, hvordan du gør so.noramlly dets en jumper på bundkortet eller fjerner bundkort battery.then Jeg vil tage den anden harddisk .. forlade en i sæt, som master boot fra cd, og prøv at .. også kontrollere strømtilslutningen på harddrive.use et andet kabel (SWOP cd-drevet en med harddisk på) husk at få en vilkårlig knap for at starte fra cd.do en fuld format ikke (quik format) hvis det stadig ikke ser SWOP at harddisk til den anden, du har. tjekke din windows disken ikke er ridset eller snavset

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocket! Athlon 64 3000 +
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1,50 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB PCI G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster HD 5,1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY luftkølet varmeafleder
Network / Internet:
Virgin 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Installer Windows XP SP2 på 50 computere med Windows deployering server rocket7 Windows-operativsystemer 1 30. maj 2009 13:56
Kan ikke installere Windows Vista eller Windows 7 jimbeis462 Windows-operativsystemer 22 15. maj 2009 01:56
Cant installere Windows Live Messenger nye og nu cant selv installere gamle Mohi212 E-mail, VoIP og IM Discussion 3 26 januar 2009 06:55
Tryed at tilføje anden harddisk til at sikkerhedskopiere filer mangler181 Drives & flytbare medier 2 11 november 2007 14:50
I et rod munky Windows-operativsystemer 4 6 juli 2007 07:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.