![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All, Min stationære computer har et problem, Jeg har for nylig haft problemer med OS setup. Jeg har tryed at installere Windows XP, men når det starter op for anden gang, når du ikke meningen, at trykke på en tast for at starte fra CD siger det, at pc'en ikke har fundet nogen OS system filer. Jeg har nu tryed installere Windows 2000, Jeg har installeret systemet filer og så er det ikke giver mig mulighed for at starte op fra disken ved at trykke på en tast. Når BIOS støvler op nogen står som Primary Master den har fundet den siger intet. Og jeg har indstillet jumper til den primære position. Jeg har også gået i Harddisk Auto anerkendelse, og det siger, at den har kun fundet 1 harddisk som sekundær master. Kunne dette være en del af problemet?? jeg har forsøgt at løse dette pc i lang tid nu og synes at bevæge sig ikke yderligere. PLese hjælpe en? Mange tak på forhånd Adam |
|
| |||
| |||
| oook .. lyde kompliceret. dårlig harddisk måske?, ikke formateret korrekt? oprettet som master eller slave korrekt? kunne være noget |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lyder som bios har en fnise med dig .. forsøge genudsættelse det tjekke din manual om, hvordan du gør so.noramlly dets en jumper på bundkortet eller fjerner bundkort battery.then Jeg vil tage den anden harddisk .. forlade en i sæt, som master boot fra cd, og prøv at .. også kontrollere strømtilslutningen på harddrive.use et andet kabel (SWOP cd-drevet en med harddisk på) husk at få en vilkårlig knap for at starte fra cd.do en fuld format ikke (quik format) hvis det stadig ikke ser SWOP at harddisk til den anden, du har. tjekke din windows disken ikke er ridset eller snavset
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installer Windows XP SP2 på 50 computere med Windows deployering server | rocket7 | Windows-operativsystemer | 1 | 30. maj 2009 13:56 |
| Kan ikke installere Windows Vista eller Windows 7 | jimbeis462 | Windows-operativsystemer | 22 | 15. maj 2009 01:56 |
| Cant installere Windows Live Messenger nye og nu cant selv installere gamle | Mohi212 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Tryed at tilføje anden harddisk til at sikkerhedskopiere filer | mangler181 | Drives & flytbare medier | 2 | 11 november 2007 14:50 |
| I et rod | munky | Windows-operativsystemer | 4 | 6 juli 2007 07:55 |
| Thread Tools | |
| |