![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All, Oma tietokoneen on ongelma, Olen viime aikoina ollut ongelmia OS asetukset. Olen tryed asentaa Windows XP: n, mutta kun se käynnistyy jo toisen kerran, kun ei ole tarkoitus paina mitä tahansa näppäintä käynnistyksen CD se sanoo, että tietokone ei ole löytänyt mitään OS järjestelmän tiedostot. Olen nyt tryed asentaa Windows 2000, Olen asentanut järjestelmän tiedostoja ja sitten se ei ole annoitte minulle mahdollisuuden käynnistää levyltä painamalla mitä tahansa näppäintä. Kun BIOS saappaat kaikki sanotaan joka Primary Master se on löytänyt sanotaan EI OLE. Ja olen asettaa jumpperi on ensisijainen asema. Olen myös mennyt Kovalevy Auto tunnustamisesta ja siinä sanotaan, että se on vain löytyi 1 kovalevy toissijaisena päällikölle. Voisiko tämä olla osa ongelmaa? olen yrittänyt korjata tämän PC jo pitkään ja näyttää liikkua enää. PLese auttaa jokin? Monet kiitokset etukäteen Adam |
|
| |||
| |||
| oook .. Kuulostaako monimutkaiselta. huono kiintolevy ehkä?, ei ole alustettu oikein? perustettiin päällikön tai slave kunnolla? voisi olla mitään |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa bios on joiden kikatus teille .. yritä uudelleen asettamalla se tarkistaa käsikirja miten so.noramlly A hyppääjä on emolevyn tai poistamalla emolevyn battery.then i veisi muista kiintolevy .. lähteä on asetettu, että master boot CD ja yritä että .. myös tarkistaa Sähkökytkentä annetun harddrive.use eri kaapeli (SWOP cd-asema, jolla on kiintolevy päällä) muistaa ajaa mitä tahansa painiketta käynnistää cd.do täysi-muodossa ei (quik-muodossa), jos vielä ole tarkastella vaihtokauppa, että kiintolevy on toinen olet. Tarkista ikkunat levy ole naarmuuntunut tai likainen
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asenna Windows XP SP2: n 50 tietokoneita Windows käyttöönottostrategioita palvelin | rocket7 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 30. toukokuuta 2009 13:56 |
| Ei voi asentaa Windows Vista-tai Windows 7 | jimbeis462 | Windows-käyttöjärjestelmät | 22 | 15. toukokuuta 2009 01:56 |
| Cant asentaa Windows Live Messengerin uusi, ja nyt kallistuksen jopa asentaa vanhan | Mohi212 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 26. Jan 2009 06:55 |
| Tryed lisätä toinen kovalevy varmuuskopioi tiedostot | mangler181 | Drives & Removable Media | 2 | 11. marraskuu 2007 14:50 |
| Kun sotku | munky | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 6. Jul 2007 07:55 |
| Thread Tools | |
| |