mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Pc Compleet Mess Up - Tryed de installatie van Windows XP

Reply

Thread Tools
Old 4 april 2009, 14:52
Nieuw Lid Fractie

Hi All,
Mijn computer heeft een probleem,
Ik heb onlangs problemen met de OS installatie.
Ik heb tryed de installatie van Windows XP, maar wanneer deze laarzen voor de tweede keer, wanneer je niet bedoeld om druk op een toets te starten vanaf cd-rom staat dat de pc niet heeft gevonden een OS-systeembestanden.
Ik heb nu tryed de installatie van Windows 2000,
Ik heb de installatie van de systeembestanden en dan is het niet dat ik de mogelijkheid om te booten vanaf schijf door op een willekeurige toets.
Bij BIOS opstart enige die het zegt Primary Master it heeft gevonden het zegt GEEN.
En ik heb de jumper ingesteld op de primaire positie.
Ik heb ook gegaan Hard Drive Auto Erkenning en zij zegt dat zij slechts 1 harde schijf als secundaire master gevonden.
Zou dit deel van het probleem?

Ik heb geprobeerd om deze pc vast te stellen voor een lange tijd en lijken niet verder bewegen.

AUB help iemand?

Hartelijk dank op voorhand
Adam
Old 4 april 2009, 18:12
Lid Fractie

oook .. klinkt ingewikkeld. slechte harddrive misschien?, niet correct geformatteerd? opgezet als master of slave goed? kan van alles zijn
Old 5 april 2009, 04:19
Donor Groep

klinkt als BIOS is met een giechelen met je .. probeer het opnieuw vaststellen van het uw handmatige controle over hoe so.noramlly doen wat in haar een jumper op het moederbord of het verwijderen van het moederbord battery.then Ik zou de andere harde schijf .. verlof een in de set die als kapitein opstarten vanaf cd en probeer dat ook controleren .. stroomaansluiting op de harddrive.use een andere kabel (SWOP het cd-station een met de harddisk aan) herinneren aan een knop te drukken om te booten vanaf cd.do een volledig formaat niet (Quik-formaat) indien nog steeds geen blik SWOP dat de harde schijf voor de andere die je hebt. Controleer uw Windows-schijf is niet gekrast of vuil

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1,50 gig ddr
Graphics Card (s):
256mb pci G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster HD 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy luchtgekoelde heatsink
Netwerk / Internet:
maagd 50Mbps
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.