mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Pc fryser til enhver tid

Reply

Thread Tools
Old 3. juli 2009, 16:17
Ny Medlem Gruppen

Hej alle, Jeg har lige sluttet, og her er mit problem. Min pc vil fryse-up til enhver tid, og jeg har prøvet en masse ting, men cant tal it out. Systemet er Intel P4 med 3,00 processor, ATI 256 meg 3550 vid kortet, 4 sticks RAM samlede 4096, Sound Blaster Audigy 2zs platin, og en 700 watt PSU. Jeg har en Western Digital 80 gig hd det er min boot-drev. også have en Seagate 400 gig sekundær hd.
Ok, her er hvad der sker: Hvis jeg klikker på anden hd pc'en vil højst sandsynligt freez op. Næsten når som helst jeg bruge anden hd pc'en vil fryse til. Hvis jeg i Firefox browser, undertiden pc fryser. Alle fryse-ups ske, når anden hd er tilsluttet. Hvis jeg ramte reset-knappen for at genstarte pc plejer boot overhovedet. det fryser automatisk på spash skærmen. Jeg er nødt til at slukke for pc, skal du afmontere anden hd (både farvebånd kabel og strøm 4-bens stik) derefter genstarte trykke på F8 for at starte op til vinduer fra sidst kendte fungerende konfiguration. Great - men nu er I cant bruge anden hd siden sin afbrudt. På de få gange, at jeg gjorde boot med anden hd om, fik jeg at vide at slette temp mappe (så meget som jeg kan slette), den vinder prefetch mappen, og registreringsdatabasen% temp% indhold. Jeg har kørt ccleaner, malwarebytes, Spybot, og avg antivirus. Jeg brugte føreren dective at opgradere hele mit system chauffører også. Dont kende hvad der ellers skal gøre. Jeg har virkelig brug for nogle råd. nogen, der ved, hvordan man kan rette op på dette? tak en million på forhånd
Old 3. juli 2009, 16:28
Ny Medlem Gruppen

BTW-retten, efter at jeg har sendt første gang pc'en frøs som jeg søgte rundt i her for tilsvarende stillinger. Jeg har lige tømt de tre temp mapper igen. og den anden hd stadig er afbrudt. Det ser for mig at være et software problem, men hvor?
Old 5. juli 2009, 13:43
Administrator Gruppen

Lyder som den anden HD er defekt.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 6. juli 2009, 03:23
Ny Medlem Gruppen

Jeg var følelsen rundt i sagen og konstateret, at mu nye vid kortet var virkelig varmt. Tænkte problem kan være vid kortet. Så jeg trukket det ud og geninstalleres gamle 128 nividia kortet. Næsten med det samme, jeg får nvidia besked sige POWER til vid-kortet er lav. Jeg gik og afbrudt alt undtagen vid og c: drevet. Jeg orderded ny PSU og jeg venter på levering. BTW-no freezeups med begrænset opsætning nu. Jeg vil svare tilbage efter nye PSU er her og installeret.
Old 6. juli 2009, 05:34
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af kuby123 View Post
Jeg var følelsen rundt i sagen og konstateret, at mu nye vid kortet var virkelig varmt. Tænkte problem kan være vid kortet. Så jeg trukket det ud og geninstalleres gamle 128 nividia kortet. Næsten med det samme, jeg får nvidia besked sige POWER til vid-kortet er lav. Jeg gik og afbrudt alt undtagen vid og c: drevet. Jeg orderded ny PSU og jeg venter på levering. BTW-no freezeups med begrænset opsætning nu. Jeg vil svare tilbage efter nye PSU er her og installeret.
men at også støtter Dave's teori.

Hvis der kun boot drev er tilsluttet ikke andet, så hvordan kan du være sikker på at den PSU er defekt?

Bare lyder som dårligt drev mig, selvom det kan være, at drevet er over eller under strøm.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.