![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, olen juuri liittynyt ja tässä on minun ongelmani. Oma tietokone jäädyttää-up milloin tahansa ja olen kokeillut monia asioita, mutta kallistus luku sitä. Järjestelmä on Intel P4 kanssa 3,00 prosessori, atin 256 meg 3550 vid kortti, 4-tikkuja muistia yhteensä 4096, Sound Blaster Audigy 2zs platinaa, ja 700 watin PSU. Minulla on Western Digital 80 keikka hd tämä on minun boot asemaan. on myös Seagate 400 keikka keskiasteen hd. Ok, tässä mitä tapahtuu: Jos napsautan toisessa hd pc todennäköisesti freez ylöspäin. Lähes milloin voin käyttää toinen hd tietokoneessa jäätyä. Jos en Firefox-selain, joskus kpl jäädyttää. Kaikki jäätyä-ups tapahtuu, kun toinen hd on kytketty. Jos Löin reset-painiketta käynnistä tietokone tapana käynnisty ollenkaan. se jäätyy automaattisesti spash näytöllä. Olen sammuttaa pc, irrota toinen hd (molemmat nauha-kaapeli ja teho 4 napainen pistoke) sitten uudelleenkäynnistä kävi F8 käynnistyslataimen ikkunat Last Known Good Configuration. Great - mutta nyt kallistuksen käyttää toisen hd koska sen irti. Sen muutaman kerran, että tein boot toisella hd päällä, minulle kerrottiin poistaa temp-kansioon (niin paljon kuin voi poistaa), voitto prefetch kansio ja rekisterin% temp% sisällöstä. Olen ajaa ccleaner, malwarebytes, spybot, ja avg antivirus. Käytin kuljettajan dective päivittää kaikki järjestelmän kuljettajat myös. Dont tiedä mitä muuta tehdä. Olen todella tarvitsevat neuvoja. kukaan tiedä, miten korjata? kiitos miljoonaa etukäteen |
|
| |||
| |||
| BTW oikeassa, kun olen lähetetty ensimmäistä kertaa pc jäädytti kuin olin HAKU noin täällä vastaaviin virkoihin. Minä vain tyhjennetään kolmen temp kansiot uudelleen. ja toinen hd on vielä irti. Tämä näyttää minusta olevan ohjelmiston ongelma, mutta mistä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa toisen HD on viallinen.
| |||
| |||
| Minulla oli tunne noin osalta ja totesi, että mu uusi vid kortti oli todella kuuma. Oletettavasti ongelma saattaa olla vid kortin. Joten, i vetänyt sen pois ja uudelleenasennettavien vanha 128 nividia kortti. Lähes välittömästi saan nvidia viestissä sanotaan POWER on vid kortti on alhainen. Menin ja irti kaiken muun paitsi vid ja c: asemaan. I orderded uusi PSU ja olen odottamassa toimitusta. BTW-no freezeups rajoitettu setup nyt. Aion vastata takaisin sen jälkeen, kun uusi PSU on täällä ja asennettuna. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Jos vain käynnistyksen asema on kytketty ei toista, niin kuinka voit olla varma, että PSU on viallinen? Just kuulostaa huono ajaa minulle, vaikka se voisi olla, että asema on yli-tai powered. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Malware Removal Lokit - Bad Times | Paul4763 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 9 | 12th Aug 2009 18:06 |
| Microsoft Office-aktivoimistoiminto - Rajoittuu 3 kertaa? | Coolyxxx | General Software Chat | 3 | 6. toukokuuta 2009 23:19 |
| Miksi Internet Explorer kuormitus 16 kertaa ... | sheidu5 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 31. Maaliskuu 2009 05:33 |
| Overwrite 5 kertaa? | pete21 | General Software Chat | 12 | 22. Joulukuu 2007 19:47 |
| Thread Tools | |
| |