![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, I just trad en hier is mijn probleem. Mijn pc zal bevriezen-up op ieder moment en ik heb geprobeerd een heleboel dingen, maar cant figuur uit. Systeem is intel p4 met 3,00 processor, ati 256 meg 3550 vid kaart, 4 stokjes ram totaal 4096, Sound Blaster Audigy 2zs platina, en een 700 watt PSU. Ik heb een Western Digital 80 gig hd dat is mijn boot drive. hebben ook een Seagate 400 gig secundaire HD. Ok, hier is wat er gebeurt: Als ik klik op de tweede hd pct zal zeer waarschijnlijk freez up. Ik gebruik bijna altijd tweede hd de PC zal bevriezen. Als ik in firefox browser, soms pct zal bevriezen. Alle vriezer-ups gebeuren als tweede hd is aangesloten. Als ik hit reset-knop te herstarten van de pc wont boot te zijn. het bevriest automatisch op spash scherm. Ik heb uit te schakelen pct trek tweede hd (zowel lint kabel en macht 4 polige stekker) en vervolgens opnieuw opstarten raken F8 booten naar windows uit laatst bekende goede configuratie. Groot - maar nu ben cant gebruik maken van de tweede hd sinds zijn losgekoppeld. Op de weinige keren dat ik heb laars met tweede HD op, ik kreeg te horen te verwijderen temp map (zo veel als ik kan verwijderen), het winnen prefetch map en het register% temp% inhoud. Ik heb ccleaner, malwarebytes, Spybot, en AVG antivirus. Ik gebruikte driver dective om al mijn systeem bestuurders ook. Dont weet wat anders te doen. I really need some advies. iedereen weet hoe dit te corrigeren? miljoen, dankzij een van tevoren |
|
| |||
| |||
| BTW-recht nadat ik gepost het eerst de pc bevroor ik keek rond hier voor soortgelijke functies. Ik heb net geleegd de drie temp mappen opnieuw. en de tweede HD is nog niet aangesloten. Dit lijkt mij een software probleem, maar waar? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als de tweede HD is defect.
| |||
| |||
| Ik voelde me rond in de zaak en stelde vast dat mu nieuwe vid kaart was echt warm. Dacht dat probleem zou kunnen worden vid kaart. Dus, ik trok het uit en opnieuw oude 128 nividia kaart. Bijna meteen krijg ik bericht nvidia zegt ELEKTRICITEITSAANSLUITING te vid kaart is laag. Ik ging en losgekoppeld alles behalve vid en c:-schijf. Ik orderded nieuwe PSU en ik wacht op de levering. Btw-no freezeups met beperkte setup. Ik zal reageren terug na nieuwe PSU is hier en geïnstalleerd. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als alleen de opstartschijf is aangesloten niet de tweede, je kunt er zeker van zijn dat de PSU is defect? Alleen klinkt als slecht rijden voor mij, hoewel het zou kunnen zijn dat de drive is over of onder aangedreven. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Malware Removal Logs - Bad Times | Paul4763 | Virus, spyware & Security | 9 | 12 aug 2009 18:06 |
| Microsoft Office Activering - Beperkt tot 3 keer? | Coolyxxx | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 6 mei 2009 23:19 |
| Waarom heeft Internet Explorer laadt 16 keer ... | sheidu5 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 31 mrt 2009 05:33 |
| 5 keer overschrijven? | pete21 | Algemene programmatuurnoot Chat | 12 | 22 dec 2007 19:47 |
| Thread Tools | |
| |