![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Min PC stykker på hver gang jeg tænder den? Når det genstarter jeg får 5 muligheder, men uanset hvilken en jeg vælger det bare genstarter sig selv, og kommer tilbage til samme skærm?? Alle fik nogen ideer til hvordan jeg kan løse dette? Takket Et hurtigt svar ville være dejligt:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definer 'nedskæringer ud'
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er skærmen sige "starte Windows normalt" "starte op i fejlsikret tilstand" etc etc?
|
| |||
| |||
| Citat:
Alle fik nogen ideer? |
|
| |||
| |||
| Grundlæggende det genstarter og kommer tilbage til samme skærm igen og igen. |
|
| |||
| |||
| Simpelt fix. Du er nødt til at grave ud af din Windows XP-disk, boot op fra det og kører reparation. Jeg tager det du kører XP og har en disk? |
|
| |||
| |||
| Ja jeg gør, hvordan kan jeg køre reparation? Beklager ikke godt sammen med computere. |
|
| |||
| |||
| OK, Læg CDen i maskinen og genstart din PC. Du bør se en besked, der siger "Tryk på en vilkårlig-tast for at starte fra cd" Gøre det og vent på opsætningen til last. Skal du springe den første reparation option tryk derefter på F8 acceptere licensaftalen, og vent. Når opsætningen har scannet for din hardrives den vil tilbyde en anden reparation mulighed. Gøre dette. Alle data vil forblive den samme bare korrupte filer vil blive erstattet. Pas på ikke at gøre et format eller slette en partition, vil du miste alt. |
|
| |||
| |||
| Okay tak. Jeg har sat denne disk i dag. Jeg fik tre opitions, 1: Reinstalll vinduer? 2: Reparer Windows 3: Afslut uden at gøre noget. Thats ikke præcis, hvad det siger, men noget i denne retning. Jeg valgte Reparation vinduer og det åbne kommandoprompten. Er denne ret, og i bekræftende fald, hvad gør jeg herfra? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du vælger 1-geninstallere Windows, og følg derefter de indstillinger, som du kommer til den sidste del vil det give dig en anden mulighed for at reparere. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC Genstarter om Shutdown ... | CODMW | Windows-operativsystemer | 1 | 5 november 2009 11:39 |
| Sort skærm på Start-Up - Laptop | ashley1 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 25 august 2009 14:42 |
| Red Lines Down My Laptop Screen. og Ingen Start af Computer! Please help | captainchops | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 22 august 2009 16:21 |
| Laptop vil kun starte op i Windows dårlige shutdown-skærmen | walker74 | General Hardware Chat | 5 | 21. dec 2008 12:40 |
| Genstarter af sig selv (en gang indtil videre) og BSOD | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 2. sep 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |