![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Mijn PC bezuinigingen op elke keer als ik weer op? Als het opnieuw wordt ik 5 opties, maar wat een selecteer ik het gewoon opnieuw is zelf en komt terug naar hetzelfde scherm? Iedereen heeft ideeën over hoe kan ik dit oplossen? Dankzij een snel antwoord zou geweldig zijn:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definieer "delen uit '
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het scherm zegt "start windows normaal" "opstarten in de veilige modus" etc etc?
|
| |||
| |||
| Citaat:
Iedereen kreeg geen ideeën? |
|
| |||
| |||
| In principe het herstart en komt terug naar hetzelfde scherm weer. |
|
| |||
| |||
| Eenvoudige oplossing. Je moet graven uit uw Windows XP-schijf, opstarten en uitvoeren van de reparatie. Ik neem aan dat u werkt met XP en heb een disc? |
|
| |||
| |||
| Ja, ik doe, hoe voer ik repareren? Helaas niet zo goed met computers. |
|
| |||
| |||
| OK Plaats de cd in en herstart uw computer. U ziet het bericht 'Druk op een-toets te starten vanaf cd' Doen en te wachten op de installatie te laden. Dan slaat u de eerste reparatie optie en druk vervolgens op F8 accepteer de licentieovereenkomst en wacht. Zodra de installatie is gescand voor uw hardrives het bieden van een tweede reparatie-optie. Doe dit. Alle gegevens blijven hetzelfde alleen de corrupte bestanden zullen worden vervangen. Wees niet te doen een formaat of verwijderen van een partitie, verliest u alles. |
|
| |||
| |||
| Oke bedankt. Ik deed dit in de huidige schijf. Ik heb drie opitions, 1: Reinstalll ramen? 2: Reparatie ramen 3: Afsluiten zonder iets te doen. Dat is niet precies wat hij zei, maar iets in die richting. Ik heb geselecteerd Reparatie ramen en het openen opdrachtprompt. Is dit juist en zo ja, wat doe ik er uit? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
U kiest 1-windows opnieuw installeren, daarna volgt u de opties, als je naar het laatste deel geeft je een tweede optie te repareren. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC opnieuw opstarten en afsluiten op ... | CODMW | Windows besturingssystemen | 1 | 5 november 2009 11:39 |
| Zwart scherm bij Start-Up - Laptop | ASHLEY1 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 25 augustus 2009 14:42 |
| Rode Lijnen Down mijn laptop scherm. en Geen Start van Computer! Please Help | captainchops | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 22 augustus 2009 16:21 |
| Laptop alleen opstarten in Windows slechte afsluitprobleem scherm | walker74 | Algemeen Hardware Chat | 5 | 21 dec 2008 12:40 |
| Restarts door zelf (ooit zo ver) en BSOD | Buchanan | Algemeen Hardware Chat | 14 | 2e sep 2007 17:35 |
| Thread Tools | |
| |