![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Min PC kutt på hver gang jeg slår den på? Når den starter på nytt får jeg 5 valg, men uansett hva en velger jeg det bare på nytt selv og kommer tilbake til den samme skjermen? Alle som har ideer til hvordan jeg kan fikse dette? Takk en hurtig svar hadde vært fint:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Definer "kutt ut"
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er skjermen som sier "starte Windows normalt" "oppstart i sikker modus" etc etc?
|
| |||
| |||
| Sitat:
Alle som har noen ideer? |
|
| |||
| |||
| Utgangspunktet den starter på nytt og kommer tilbake til den samme skjermen igjen og igjen. |
|
| |||
| |||
| Enkelt reparasjonen. Du må grave ut Windows XP-platen, starter opp fra den og kjøre reparasjon. Jeg tar det du kjører XP og har en plate? |
|
| |||
| |||
| Ja jeg gjør, hvordan kan jeg kjøre reparere? Beklager ikke veldig flink med datamaskiner. |
|
| |||
| |||
| OK, Sett CDen i og starte PCen. Du skal kunne se en melding om at jeg må trykke på en tast for å starte opp fra CD " Gjør dette og vente på oppsett å laste. Deretter hopper første reparasjon alternativet trykk deretter F8 godta lisensavtalen og venter. Når oppsettet er skannet for hardrives vil tilby andre reparere alternativet. Gjøre dette. Alle data vil forbli det samme, bare korrupte filer skal erstattes. Vær forsiktig så du ikke gjøre et format eller slette en partisjon, vil du miste alt. |
|
| |||
| |||
| Ok takk. Jeg gjorde sette denne disken i dag. Jeg har tre opitions, 1: Reinstalll windows? 2: Reparere Windows 3: Avslutt uten å gjøre noe. Det er ikke akkurat hva det er sagt, men noe langs disse linjene. Jeg valgte reparere Windows og den åpne ledeteksten. Er dette riktig, og hvis så hva skal jeg gjøre der? |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Du velger 1-reinstallere Windows, følg deretter alternativer, som du kommer til den siste delen vil det gi deg en ekstra mulighet til å reparere. |