mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Please help!

Reply

Thread Tools
Old 10 mei 2008, 09:14
Nieuw Lid Fractie

Default Please help!

Hello:)

Ik heb Windows Vista en de systeemconfiguratie, zal mijn computer op te starten in selectief opstarten. Echter, als ik dit veranderen naar normaal opstart, zal de computer vervolgens automatcially vink het vakje voor veilige boot. Ik vroeg me af of iemand wist hoe te starten in de normale modus zonder veilige boot?

Many thanks!

Old 10 mei 2008, 10:13
Moderator Groep

Default Please help!

Laten we een HJT log om te zien wat dit kan veroorzaken.
Download en hernoemen HijackThis (HJT)
  • Dubbelklik op HJTInstall.
  • Klik op de Installeer knop.
  • Het zal automatisch plaats HJT in C: \ Program Files \ TrendMicro \ HijackThis \ HijackThis.exe
  • Bij het installeren, HijackThis moet open voor je.
    • Sluiten HijackThis en de naam van het.
    • Ga naar C: \ Program Files \ Trend Micro \HijackThis.exe
    • Klik met de rechtermuisknop op HijackThis.exe en selecteer Hernoemen
    • Typ in sniper.exe en druk op Voer
    • Klik met de rechtermuisknop op aan sniper.exe en selecteer Verzenden naar > Desktop (snelkoppeling maken)
  • Van het bureaublad open HijackThis.
  • Bij gebruik van Windows Vista, Klik met de rechtermuisknop en Run as administrator
  • Klik op Doe een systeem scannen en opslaan van een log-bestand
  • HijackThis scant en vervolgens een log zal openen in Kladblok.
  • Kopieer en plak de volledige inhoud van de log in je post.
    • Niet hebben HijackThis repareren alles nog. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist.
Opmerking: Hoewel we hebben omgedoopt HijackThis te sluipschutter, zullen we nog verwijzen naar het als HijackThis of HJT.

Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.