![]() |
|
| |||
| |||
| Formentlig en dum eller simpelt spørgsmål, men jeg ved ikke, så jeg spørger. Jeg har hørt om dual boot, og jeg har også hørt om triple boot, så er der en quattro boot installering 4 OS på et system? Øjeblikket en af mine mange systemer Jeg har (yeah Jeg ved, jeg lyder som en computer nørd ); Er dobbelt opstartet med ubuntu + windows vista men nu ønsker jeg Windows XP & forhåbentlig Windows 7 Beta om det .. Er det muligt?Jeg selv overvejer at gøre det med min laptop har jeg så godt, så er det også muligt for laptops? eller er laptop afhængig af hvilken slags bærbar du har? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan ikke se, hvorfor du ikke kan have så mange som du vil, diskplads tillader.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Boot-up "-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke starter | elanorbreton | Windows-operativsystemer | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition VIL IKKE BOOT? (Skal have adgang til Boot.ini) | ryannathans | Windows-operativsystemer | 12 | 11 juli 2009 07:42 |
| "Genstart eller vælg korrekt opstartsenhed eller indsætte opstartsmedier til indretning" | gramble | General Software Chat | 1 | 8 juni 2009 23:28 |
| Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere | hbees888 | Windows-operativsystemer | 1 | 25. maj 2009 23:01 |
| Dual Boot Nu XP plejer Boot NTLDR Mangler | trayde | Windows-operativsystemer | 4 | 18 marts 2009 07:07 |
| Thread Tools | |
| |