mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Er det muligt at Quattro Boot?

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2009, 11:27
Medlem Gruppen

Default Er det muligt at Quattro Boot?

Formentlig en dum eller simpelt spørgsmål, men jeg ved ikke, så jeg spørger.

Jeg har hørt om dual boot, og jeg har også hørt om triple boot, så er der en quattro boot installering 4 OS på et system?

Øjeblikket en af mine mange systemer Jeg har (yeah Jeg ved, jeg lyder som en computer nørd ); Er dobbelt opstartet med ubuntu + windows vista men nu ønsker jeg Windows XP & forhåbentlig Windows 7 Beta om det .. Er det muligt?

Jeg selv overvejer at gøre det med min laptop har jeg så godt, så er det også muligt for laptops? eller er laptop afhængig af hvilken slags bærbar du har?

Thanks in advance.
Old 22 april 2009, 13:30
Administrator Gruppen

Default Er det muligt at Quattro Boot?

Kan ikke se, hvorfor du ikke kan have så mange som du vil, diskplads tillader.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Boot-up "-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition ikke starter elanorbreton Windows-operativsystemer 3 2 oktober 2009 15:10
Windows XP Home Edition VIL IKKE BOOT? (Skal have adgang til Boot.ini) ryannathans Windows-operativsystemer 12 11 juli 2009 07:42
"Genstart eller vælg korrekt opstartsenhed eller indsætte opstartsmedier til indretning" gramble General Software Chat 1 8 juni 2009 23:28
Nr. opstartsenhed rådighed strejke f1 at prøve boot F2 for setup utility - Cant installere hbees888 Windows-operativsystemer 1 25. maj 2009 23:01
Dual Boot Nu XP plejer Boot NTLDR Mangler trayde Windows-operativsystemer 4 18 marts 2009 07:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.