![]() |
|
| |||
| |||
| Waarschijnlijk een domme of eenvoudige vraag, maar ik weet het niet, dus ik ben gevraagd. Ik heb gehoord van dual boot en ik heb ook gehoord van triple boot zo is er een quattro boot 4 OS installeren op een systeem? Momenteel een van mijn vele systemen heb ik (yeah i know, i klinkt als een computer geek ); Is tweeërlei opgestart met Ubuntu + Windows Vista, maar nu wil ik windows XP & hopelijk Windows 7 Beta op .. Is dat mogelijk?Ik ben zelfs overwegen om dat te doen met mijn laptop heb ik ook zo is dat ook mogelijk voor laptops? of laptop is afhankelijk van wat voor laptop je hebt? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zie niet in waarom kan je niet zoveel als je wilt, schijfruimte toelaten.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Boot-Up Probleem - Windows XP Home of XP Media Edition Does Not Boot | elanorbreton | Windows besturingssystemen | 3 | 2 oktober 2009 15:10 |
| Windows XP Home Edition WON'T BOOT? (Toegang nodig tot Boot.ini) | ryannathans | Windows besturingssystemen | 12 | 11 jul 2009 07:42 |
| "Herstart de computer of selecteert u de juiste opstartapparaat of insert boot media apparaat" | gramble | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 8 juni 2009 23:28 |
| Nr. opstartapparaat beschikbaar staking f1 het opnieuw proberen opstarten F2 voor setup utility - Cant installeren | hbees888 | Windows besturingssystemen | 1 | 25 mei 2009 23:01 |
| Dual Boot XP Nu Wont Boot NTLDR ontbreekt | trayde | Windows besturingssystemen | 4 | 18 mrt 2009 07:07 |
| Thread Tools | |
| |