mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Är det möjligt att Quattro Boot?

Reply

Thread Tools
Old 22 april 2009, 11:27
Ledamot Gruppen

Default Är det möjligt att Quattro Boot?

Förmodligen en dum eller enkel fråga, men jag vet inte så jag frågar.

Jag har hört talas om dual boot och jag har också hört av triple boot så finns det en quattro boot installation 4 OS på ett system?

För närvarande är en av mina många system jag har (ja jag vet, jag låter som en dator geek ), Är två startats med Ubuntu + Windows Vista men nu vill jag Windows XP & förhoppningsvis Windows 7 Beta på den .. Är det möjligt?

Jag är även överväger att göra det med min laptop jag har och så är det också möjligt för bärbara datorer? eller laptop beroende på vilken typ av laptop du har?

Tack på förhand.
Old 22 april 2009, 13:30
Administrator Group

Default Är det möjligt att Quattro Boot?

Förstår inte varför du inte kan ha så många du vill, diskutrymme tillåter.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Boot-up-problem - Windows XP Home eller XP Media Edition inte startar upp elanorbreton Windows-operativsystem 3 2 oktober 2009 15:10
Windows XP Home Edition KOMMER INTE BOOT? (Behöver åtkomst Boot.ini) ryannathans Windows-operativsystem 12 11 juli 2009 07:42
"Starta eller välj korrekt startenhet eller infoga uppstartsmedia till enhet" gramble General Software Chat 1 8 juni 2009 23:28
Nr startenhet tillgängliga strejk f1 försöka igen boot F2 för setup utility - Cant installera hbees888 Windows-operativsystem 1 25 maj 2009 23:01
Dual Boot Nu XP wont Boot NTLDR saknas trayde Windows-operativsystem 4 18 mars 2009 07:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.