![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg bruger Windows XP Professional SP1. Mens \ var jeg forsøger at installere en driver til min HP printer jeg var ude af stand til at gøre det, og blev taold jeg nødt til at tjekke min pc for opdateringer og installere them.So Jeg kontrolleres min pc, og der var upadtes verserer. Jeg begyndte at downloade og installere dem, men i slutningen fejlmeddelelse kom ud at sige: "To komponenter kunne ikke installeres", opdateringer mislykkedes. Hvad kan jeg gøre nu? Please nogen har en idé? Jeg er ikke i stand til at opdatere og installere min driver også. Hjælp ville være meget værdsat. |
|
| |||
| |||
| Når du forsøgt ajourføring gjorde du gå til Start> Alle programmer> Windows opdatering:? |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg gik til Start -> Alle programmer -> Windows Updates |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogle opdateringer vil ikke fungere wiyh SP1. Du kan være nødt til at installere SP2, før du kan få alle de opdateringer.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ok Næsten Der: Nu ved jeg ikke kan få Windows til at Udfør Automatiske opdateringer? | ny | Windows-operativsystemer | 2 | 3 juni 2009 09:07 |
| Når min pc gør den automatiske opdateringer, er det altid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21. nov 2008 14:39 |
| Problem, da installere automatiske Windows Update | taffyjenks | Windows-operativsystemer | 5 | 27 august 2008 10:45 |
| Automatiske opdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 2 | 27 april 2008 11:00 |
| Windows-opdateringer ikke installerer | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 7 | 27. sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |