vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Ongelman lataamalla ja asentamalla automaattinen päivityksiä XP

Reply

Thread Tools
Old 5 kesäkuu 2008, 05:49
Uusi Jäsen

Default Ongelman lataamalla ja asentamalla automaattinen päivityksiä XP

Hei,
Olen käyttöjärjestelmä on Windows XP Professional SP1. Vaikka \ i Yritin asentaa kuljettajan minun HP: n tulostimen en voinut tehdä sitä, ja se oli taold Minun täytyy tarkistaa kpl päivitykset ja asentaa them.So Tarkistin minun pc ja oli upadtes vireillä. Aloitin lataamista ja asentamista vaan niiden lopussa virhesanoma tuli ulos ja sanoi: "Kaksi osia ei voi asentaa", päivitykset epäonnistui. Mitä voin tehdä? Please kellään mitään käsitystä? En voi päivittää ja asenna ohjain myös. Ohje olisi paljon arvoa.
Old 5 kesäkuu 2008, 08:02
Rahoittajien ryhmän

Kun yritin päivittäminen sinä mene Käynnistä> Kaikki ohjelmat> Windows-päivitys:?
Old 5 kesäkuu 2008, 09:23
Uusi Jäsen

Kyllä, menin Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> Windows-päivitykset
Old 5 kesäkuu 2008, 10:15
Rahoittajien ryhmän

Joitakin päivityksiä ei toimi wiyh SP1. Saatat joutua asentamaan SP2 ennen kuin voit saada kaikki päivitykset.

My System: Mcbee c2d

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Emolevy:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM-muisti:
Corsair 2 x 1Gb
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Samsung320Gb,
Optinen asema (t):
LG DVD-RW
Asia / PSU:
600W
Jäähdytys:
AC Freezer 7 Pro
Network / Internet:
Kotiverkon langalliset ja langattomat. B
Monitor (t):
2x LG 19 "DVI-LCD-näytössä.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ok Lähes Ei: Now I Can't Get Windows suorittaminen Automaattiset päivitykset? uusi Windows-käyttöjärjestelmät 2 3. Jun 2009 09:07
Kun minun PC tekee automaattisia päivityksiä, se on aina ... broonie Office Suites & Applications 1 21. marraskuu 2008 14:39
Ongelma, koska asentamalla automaattisen Windows Update taffyjenks Windows-käyttöjärjestelmät 5 27th Aug 2008 10:45
Automaattiset päivitykset! craiig Windows-käyttöjärjestelmät 2 27th Apr 2008 11:00
Windows-päivitykset ei asenneta Lukee12 Windows-käyttöjärjestelmät 7 27. Sep 2007 19:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.