![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen käyttöjärjestelmä on Windows XP Professional SP1. Vaikka \ i Yritin asentaa kuljettajan minun HP: n tulostimen en voinut tehdä sitä, ja se oli taold Minun täytyy tarkistaa kpl päivitykset ja asentaa them.So Tarkistin minun pc ja oli upadtes vireillä. Aloitin lataamista ja asentamista vaan niiden lopussa virhesanoma tuli ulos ja sanoi: "Kaksi osia ei voi asentaa", päivitykset epäonnistui. Mitä voin tehdä? Please kellään mitään käsitystä? En voi päivittää ja asenna ohjain myös. Ohje olisi paljon arvoa. |
|
| |||
| |||
| Kun yritin päivittäminen sinä mene Käynnistä> Kaikki ohjelmat> Windows-päivitys:? |
|
| |||
| |||
| Kyllä, menin Käynnistä -> Kaikki ohjelmat -> Windows-päivitykset |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joitakin päivityksiä ei toimi wiyh SP1. Saatat joutua asentamaan SP2 ennen kuin voit saada kaikki päivitykset.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ok Lähes Ei: Now I Can't Get Windows suorittaminen Automaattiset päivitykset? | uusi | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 3. Jun 2009 09:07 |
| Kun minun PC tekee automaattisia päivityksiä, se on aina ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21. marraskuu 2008 14:39 |
| Ongelma, koska asentamalla automaattisen Windows Update | taffyjenks | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 27th Aug 2008 10:45 |
| Automaattiset päivitykset! | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 27th Apr 2008 11:00 |
| Windows-päivitykset ei asenneta | Lukee12 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 27. Sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |