mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Probleem met het downloaden en installeren van automatische updates op XP

Reply

Thread Tools
Old 5 jun 2008, 05:49
Nieuw Lid Fractie

Default Probleem met het downloaden en installeren van automatische updates op XP

Hallo,
Ik gebruik Windows XP Professional SP1. Terwijl \ Ik probeerde te installeren een driver voor mijn HP printer kon ik niet doen en was taold ik nodig om mijn pc te controleren op updates en installeert them.So Ik heb mijn pc en er waren upadtes hangende. Ik begon te downloaden en ze te installeren, maar op het einde foutmelding kwam zeggen: "Twee onderdelen kan niet worden geïnstalleerd", updates mislukt. Wat kan ik nu doen? Gelieve iemand enig idee? Ik ben niet in staat te actualiseren en te installeren van mijn chauffeur ook. Hulp zou zeer gewaardeerd.
Old 5 jun 2008, 08:02
Donor Groep

Default Probleem met het downloaden en installeren van automatische updates op XP

Wanneer u geprobeerd bijwerking heeft, ga je naar Start> Alle programma's> Windows update:?
Old 5 jun 2008, 09:23
Nieuw Lid Fractie

Ja, ik ging naar Start -> Alle Programma's -> Windows-updates
Old 5 jun 2008, 10:15
Donor Groep

Sommige updates zullen niet werken wiyh SP1. Mogelijk moet u SP2 installeren voordat je kunt krijgen van alle updates.

Mijn Systeem: Mcbee C2D

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Moederbord:
Asus P5W DH Deluxe -
RAM Geheugen:
Corsair 2 x 1Gb
Graphics Card (s):
XFX 7600GT xxx
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Samsung320Gb,
Optische Drive (s):
LG DVD RW
Case / PSU:
600W
Koeling:
AC Freezer 7 Pro
Netwerk / Internet:
Eigen netwerk bedraad en draadloos. B
Monitor (s):
2x LG 19 "LCD DVI.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ok er bijna: Now I Can't Get Windows to Perform Automatische updates? niew Windows besturingssystemen 2 De 3 juni 2009 09:07
Toen mijn pc doet de automatische updates, altijd ... broonie Office Suites & Toepassingen 1 21 nov 2008 14:39
Probleem sinds de installatie van automatische Windows Update taffyjenks Windows besturingssystemen 5 27 aug 2008 10:45
Automatische updates! craiig Windows besturingssystemen 2 27 apr 2008 11:00
Windows-updates niet installeren Lukee12 Windows besturingssystemen 7 27e sep 2007 19:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.