![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik gebruik Windows XP Professional SP1. Terwijl \ Ik probeerde te installeren een driver voor mijn HP printer kon ik niet doen en was taold ik nodig om mijn pc te controleren op updates en installeert them.So Ik heb mijn pc en er waren upadtes hangende. Ik begon te downloaden en ze te installeren, maar op het einde foutmelding kwam zeggen: "Twee onderdelen kan niet worden geïnstalleerd", updates mislukt. Wat kan ik nu doen? Gelieve iemand enig idee? Ik ben niet in staat te actualiseren en te installeren van mijn chauffeur ook. Hulp zou zeer gewaardeerd. |
|
| |||
| |||
| Wanneer u geprobeerd bijwerking heeft, ga je naar Start> Alle programma's> Windows update:? |
|
| |||
| |||
| Ja, ik ging naar Start -> Alle Programma's -> Windows-updates |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sommige updates zullen niet werken wiyh SP1. Mogelijk moet u SP2 installeren voordat je kunt krijgen van alle updates.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Ok er bijna: Now I Can't Get Windows to Perform Automatische updates? | niew | Windows besturingssystemen | 2 | De 3 juni 2009 09:07 |
| Toen mijn pc doet de automatische updates, altijd ... | broonie | Office Suites & Toepassingen | 1 | 21 nov 2008 14:39 |
| Probleem sinds de installatie van automatische Windows Update | taffyjenks | Windows besturingssystemen | 5 | 27 aug 2008 10:45 |
| Automatische updates! | craiig | Windows besturingssystemen | 2 | 27 apr 2008 11:00 |
| Windows-updates niet installeren | Lukee12 | Windows besturingssystemen | 7 | 27e sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |