mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Problem med att hämta och installera automatiska uppdateringar för XP

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2008, 05:49
New Member Group

Default Problem med att hämta och installera automatiska uppdateringar för XP

Hej,
Jag använder Windows XP Professional SP1. Medan \ Jag försökte installera en drivrutin för min HP-skrivare kunde jag inte göra det och var taold Jag måste kolla min dator efter uppdateringar och installera them.So jag kollade min pc och det fanns upadtes väntan. Jag började ladda ner och installera dem, men i slutet felmeddelande kom ut att säga: "Två komponenter kunde inte installeras", uppdateringar misslyckats. Vad kan jag göra nu? Snälla någon som har någon idé? Jag kan inte uppdatera och installera min chaufför också. Hjälp skulle vara mycket uppskattat.
Old 5 juni 2008, 08:02
Givargruppen

När du försökt uppdatera fick du gå till Start> Alla program> Windows update:?
Old 5 juni 2008, 09:23
New Member Group

Ja, jag gick till Start -> Alla program -> Windows-uppdateringar
Old 5 juni 2008, 10:15
Givargruppen

Vissa uppdateringar kommer inte att fungera wiyh SP1. Du kanske behöver installera SP2 innan du kan få alla uppdateringar.

Mitt System: Mcbee C2D

Processor (s):
Intel Core2Duo E6600
Moderkort:
Asus P5W-DH Deluxe
RAM Minne:
Corsair 2 x 1Gb
Grafikkort (s):
XFX 7600GT XXX
Ljudkort:
ombord
Hårddisk (s):
Samsung320Gb,
Optisk enhet (er):
LG DVD-RW
Mål / PSU:
600W
Kylning:
AC Freezer 7 Pro
Nätverk / Internet:
Hemnätverk trådbundna och trådlösa. B
Monitor (s):
2x LG 19 "DVI LCD.
Operating System (s):
Windows XP Home SP3
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Ok nästan där: nu kan jag inte få Windows att Utför Automatiska uppdateringar? ny Windows-operativsystem 2 3 juni 2009 09:07
När min dator gör det automatiska uppdateringar är det alltid ... broonie Office Suites & Applications 1 21 november 2008 14:39
Problem efter installation av automatisk Windows Update taffyjenks Windows-operativsystem 5 27 august 2008 10:45
Automatiska uppdateringar! craiig Windows-operativsystem 2 27 april 2008 11:00
Windows-uppdateringar inte installerar Lukee12 Windows-operativsystem 7 27 sep 2007 19:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.