![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag använder Windows XP Professional SP1. Medan \ Jag försökte installera en drivrutin för min HP-skrivare kunde jag inte göra det och var taold Jag måste kolla min dator efter uppdateringar och installera them.So jag kollade min pc och det fanns upadtes väntan. Jag började ladda ner och installera dem, men i slutet felmeddelande kom ut att säga: "Två komponenter kunde inte installeras", uppdateringar misslyckats. Vad kan jag göra nu? Snälla någon som har någon idé? Jag kan inte uppdatera och installera min chaufför också. Hjälp skulle vara mycket uppskattat. |
|
| |||
| |||
| När du försökt uppdatera fick du gå till Start> Alla program> Windows update:? |
|
| |||
| |||
| Ja, jag gick till Start -> Alla program -> Windows-uppdateringar |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vissa uppdateringar kommer inte att fungera wiyh SP1. Du kanske behöver installera SP2 innan du kan få alla uppdateringar.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ok nästan där: nu kan jag inte få Windows att Utför Automatiska uppdateringar? | ny | Windows-operativsystem | 2 | 3 juni 2009 09:07 |
| När min dator gör det automatiska uppdateringar är det alltid ... | broonie | Office Suites & Applications | 1 | 21 november 2008 14:39 |
| Problem efter installation av automatisk Windows Update | taffyjenks | Windows-operativsystem | 5 | 27 august 2008 10:45 |
| Automatiska uppdateringar! | craiig | Windows-operativsystem | 2 | 27 april 2008 11:00 |
| Windows-uppdateringar inte installerar | Lukee12 | Windows-operativsystem | 7 | 27 sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |