![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hiya Alle, Første rigtige tråd om problemet, så skal du gå let på mig .. lol, og her går: Vi har en desktop maskine på arbejdspladsen, hvor vi bygger fra netværket, men der er dette en Desktop maskine, der ikke opbygge og blot holder på at få follwoing fejlmeddelelse som alle set det før og er der en løsning: "Kernal Panic - Ikke synkronisering: Forsøgte at Kil den Idle Task!" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er dette en Wondows pc eller Linux?
| |||
| |||
| Ret om, lyder som en Linux-maskine, har du prøvet en re-install. Hvor længe har computeren været i gang, at installation og hvilket operativsystem er den kører? Brug for mere info. |
|
| |||
| |||
| Dens en Windows-baseret maskine, jeg kan ændre harddisk senere i dag |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| System tomgang proces - Windows Jobliste | pest79456 | Windows-operativsystemer | 3 | 8 februar 2009 09:20 |
| Selling Panic, Panic Over & Eject Button | CrazyComputerMan | CJ Brugt Marketplace | 10 | 17. maj 2008 12:28 |
| Jobliste Problem - Det Egodktf Toolbar Removal | duskmon10 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 30 | 19 januar 2008 15:16 |
| Jobliste lille problem | lurcherlad | Windows-operativsystemer | 5 | 10 november 2007 12:04 |
| Fejl ved installation: / | Diamondis | Windows-operativsystemer | 3 | 8 november 2007 08:24 |
| Thread Tools | |
| |