![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hiya All, Eerste echte discussie over dit probleem kunt u eenvoudig op mij .. lol, ook hier geldt: We hebben een desktop computer op het werk waar we bouwen vanaf het netwerk, maar er is dit een desktop machine die niet bouwen en blijft gewoon op het verkrijgen van een follwoing foutmelding als iemand dit gezien voor en is er een oplossing: "Kernal Panic - Niet Syncing: Poging tot Kil de onbelaste Task!" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dit een Wondows pc of Linux?
| |||
| |||
| Right on, klinkt als een linux machine, heb je geprobeerd een nieuwe installatie. Hoe lang is de computer draait is dat de installatie en welk besturingssysteem is het draaien? Hebt u meer info. |
|
| |||
| |||
| Het is een Windows-machine, ik zou de harde schijf later vandaag |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| System idle proces - Windows Taakbeheer | pest79456 | Windows besturingssystemen | 3 | 8 feb 2009 09:20 |
| Verkopen Paniek, Paniek Over & Eject knop | CrazyComputerMan | CJ Gebruikt Marktplaats | 10 | 17 Mei 2008 12:28 |
| Taakbeheer probleem - de Egodktf Toolbar Removal | duskmon10 | Virus, spyware & Security | 30 | 19 Jan 2008 15:16 |
| Taakbeheer klein probleem | lurcherlad | Windows besturingssystemen | 5 | 10 nov 2007 12:04 |
| Fout bij het installeren: / | Diamondis | Windows besturingssystemen | 3 | 8 Nov 2007 08:24 |
| Thread Tools | |
| |