mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Probleem installeren van Windows XP SP3

Reply

Thread Tools
Old 18 apr 2009, 23:28
Nieuw Lid Fractie

Default Probleem installeren van Windows XP SP3

Dit is een PC en Windows XP legitiem is. SP2 is geïnstalleerd. Ik SP3 gedownload van deze site, uit externe spiegel 2 (exe)

Ik begon het uitpakken van bestanden:

En dan krijg je deze boodschap, en SP3 niet geïnstalleerd:

Help alsjeblieft!
Old 19 apr 2009, 15:07
Lid Fractie

Default Probleem installeren van Windows XP SP3

Ik neem aan dat u een volledig legale kopie van XP, en dat u niet al SP3.
SP3 te installeren in je moet hebben SP1 al geïnstalleerd, waarvan ik denk dat je al hebt?

im me af of de download je deed was niet de juiste versie (er kunnen andere versies, niet zeker), proberen te downloaden dit ISO-image, en het branden op een cd, dit wat ive gebruikt genoeg tijd om te upgraden volkeren pc's, en ive nooit een probleem mee.

EDIT; net gemerkt dat de externe spiegel 3 op uw eerste screenshot lijkt ook een ISO-image, mogelijk hetzelfde als de link ive net gepost. id nog steeds gebruik maken van mijn link al, want ik kan zeggen voor 100% dat het werkt prima
MCTW
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.