mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Problem med installation av Windows XP SP3

Reply

Thread Tools
Old 18 april 2009, 23:28
New Member Group

Default Problem med installation av Windows XP SP3

Detta är ett företag PC och Windows XP är legitimt. SP2 är installerat. Jag laddade ner SP3 från webbplatsen från yttre spegel 2 (exe)

Jag började att extrahera filerna:

Och sedan får detta meddelande, och SP3 installeras inte:

Hjälp snälla!
Old 19 april 2009, 15:07
Ledamot Gruppen

Default Problem med installation av Windows XP SP3

Jag utgår från att du har en helt laglig kopia av XP, och att du inte redan har SP3.
att installera SP3 måste du ha SP1 redan installerat, vilket jag antar att du redan har?

im undrar om nedladdningen du gjorde var inte rätt version (det kan finnas andra versioner, inte säker), prova att ladda ner den här ISO bild och bränna den till CD, detta vad ive används många gånger för att förbättra folks datorer och ive aldrig haft ett problem med det.

EDIT; just upptäckt att de yttre spegel 3 på din första skärmdumpen verkar också vara en ISO-avbild, möjligen samma som länkar ive just postat. id fortfarande använda min länk Men jag kan säga 100% att det fungerar bra
MCTW
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem installera Windows 7! CD-enhet doesnt work! azruski Windows-operativsystem 3 7 november 2009 08:50
Re-installera Windows - Huvudproblemet davef Windows-operativsystem 10 28 augusti 2009 10:55
Problem efter installation av automatisk Windows Update taffyjenks Windows-operativsystem 5 27 august 2008 10:45
Problem att installera Windows metronomen Windows-operativsystem 5 23 januari 2008 21:33
Installera SP2 problem LegendLees Windows-operativsystem 20 18 oktober 2007 10:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.