![]() |
|
| |||
| |||
| Detta är ett företag PC och Windows XP är legitimt. SP2 är installerat. Jag laddade ner SP3 från webbplatsen från yttre spegel 2 (exe) ![]() Jag började att extrahera filerna: ![]() Och sedan får detta meddelande, och SP3 installeras inte: ![]() Hjälp snälla! |
|
| |||
| |||
| Jag utgår från att du har en helt laglig kopia av XP, och att du inte redan har SP3. att installera SP3 måste du ha SP1 redan installerat, vilket jag antar att du redan har? im undrar om nedladdningen du gjorde var inte rätt version (det kan finnas andra versioner, inte säker), prova att ladda ner den här ISO bild och bränna den till CD, detta vad ive används många gånger för att förbättra folks datorer och ive aldrig haft ett problem med det. EDIT; just upptäckt att de yttre spegel 3 på din första skärmdumpen verkar också vara en ISO-avbild, möjligen samma som länkar ive just postat. id fortfarande använda min länk Men jag kan säga 100% att det fungerar bra ![]() MCTW |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem installera Windows 7! CD-enhet doesnt work! | azruski | Windows-operativsystem | 3 | 7 november 2009 08:50 |
| Re-installera Windows - Huvudproblemet | davef | Windows-operativsystem | 10 | 28 augusti 2009 10:55 |
| Problem efter installation av automatisk Windows Update | taffyjenks | Windows-operativsystem | 5 | 27 august 2008 10:45 |
| Problem att installera Windows | metronomen | Windows-operativsystem | 5 | 23 januari 2008 21:33 |
| Installera SP2 problem | LegendLees | Windows-operativsystem | 20 | 18 oktober 2007 10:55 |
| Thread Tools | |
| |