mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Problem efter nedladdning animerade skärmsläckare

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 12:32
New Member Group

Default Problem efter nedladdning animerade skärmsläckare

Hej, kan någon hjälpa mig? För några månader sedan jag hämtade en animerade skärmsläckare, jag fick senare uttråkad med det och tog bort det. Men nu när jag lämnar min pc ensam under några minuter mitt st lås ... kan någon pleeeeeeeeeezzzzzz berätta hur att stoppa mt st från låsning i klartext engelska?

Gracias Amigo s
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Problem Nedladdning IE8 ivansmagic Webbläsare & FTP Klienter 2 15 april 2009 19:02
Hur kan få skärmsläckaren att helt stänga av skärmen? yellowbus Windows-operativsystem 5 23 november 2007 19:50
Problem att ladda ner filer Jay Garrick Webbläsare & FTP Klienter 6 13 august 2007 16:24
Min Windows XP skärmsläckare fungerar inte äldre än smuts Windows-operativsystem 1 1 april 2007 09:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.