mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Problemer efter at have brugt Sidste kendte fungerende konfiguration

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 07:02
Ny Medlem Gruppen

Default Problemer efter at have brugt Sidste kendte fungerende konfiguration

Jeg har en Inspiron 1520 med Vista. Et par dage tilbage jeg brugte Sidste kendte fungerende konfiguration efter boot problemer, og siden da, de steder jeg bruger hyppigt (e-mail, iGoogle osv.) konstant logge mig ud. Alle passwords og logins stadig lagret, men så snart jeg lukke vinduet eller dvale, får jeg logget ud. Det får virkelig irriterende. Enhver ved, hvad de skal gøre ved det?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
QoS - Router Configuration robina80 Networking, Modemer & VoIP 1 6 september 2009 18:02
Problem med IP-konfiguration muyiwa Networking, Modemer & VoIP 4 12. maj 2008 01:00
IGX Konfiguration. Forklare det for mig venligst ... paolo376 CPU, bundkort og RAM 1 12 marts 2008 10:35
RAM konfiguration rådgivning cyberspacegenie CPU, bundkort og RAM 8 1. sep 2007 07:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.