mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Problemer etter bruk Siste fungerende konfigurasjon

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 07:02
New Member Group

Default Problemer etter bruk Siste fungerende konfigurasjon

Jeg har en Inspiron 1520 med Vista. Noen få dager tilbake Jeg brukte Siste fungerende konfigurasjon etter boot problemer, og siden da, nettstedene jeg bruker ofte (e-post, iGoogle, etc.) stadig logger meg. Alle passord og innlogginger fortsatt er lagret, men så snart jeg lukke vinduet eller dvalemodus, får jeg logget ut. Det blir virkelig irriterende. Alle som vet hva de skal gjøre med dette?
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
QoS - Router Configuration robina80 Nettverk, modem og VoIP 1 6 september 2009 18:02
Problem med IP-konfigurasjonen muyiwa Nettverk, modem og VoIP 4 12 mai 2008 01:00
IGX konfigurasjon. Forklar meg det kan du ... paolo376 CPUer, Hovedkort & RAM 1 12 mars 2008 10:35
RAM-konfigurasjonen råd cyberspacegenie CPUer, Hovedkort & RAM 8 1ste sep 2007 07:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.