mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Problem efter att ha använt Senast fungerande konfiguration

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 07:02
New Member Group

Default Problem efter att ha använt Senast fungerande konfiguration

Jag har en Inspiron 1520 med Vista. För några dagar tillbaka jag använde senast fungerande konfiguration efter uppstartsproblem, och sedan dess har de webbplatser som jag använder ofta (e-post, iGoogle, mm) ständigt logga ut mig. Alla lösenord och inloggningar är fortfarande lagras, men så fort jag stänga fönstret eller Hibernate, jag utloggad. Det blir verkligen irriterande. Alla vet vad de ska göra åt detta?
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
QoS - Router Configuration robina80 Nätverk, Modem & VoIP 1 6 SEPTEMBER 2009 18:02
Problem med IP-konfiguration muyiwa Nätverk, Modem & VoIP 4 12 maj 2008 01:00
IGX Konfiguration. Förklara det för mig snälla ... paolo376 Processorer, moderkort & RAM 1 12 mars 2008 10:35
RAM-konfigurationen råd cyberspacegenie Processorer, moderkort & RAM 8 1:a sep 2007 07:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.