![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| He jongens. Ik wil de-partitie van mijn harde schijf. Ik heb al verwijderd met behulp van het station D run: compmgmt.msc. Nu begrijp ik dat als ik de installatie van een nieuwe OS kan ik het combineren van de partities op mijn harde schijf, toch? Heb ik de nodige voorbereidingen (opslaan van belangrijke bestanden, ect.), En ben klaar om het formaat en de installatie van een nieuw OS. Nu hier is mijn probleem. Everytime I start de nieuwe OS-cd, ik nooit naar het setup menu. Mijn laptop crasht telkens voordat de setup-menu. Is er iets mis met mijn laptop? Ben ik geïnfecteerd met een virus? Iedereen kreeg een goed idee / antwoord / oplossing? Iedere hulp is welkom. Thanks a bunch. dJ0013 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Controleer de BIOS-instellingen en controleer of het cd-station als eerste in uw opstartstation sequentie.
Als het correct is ingesteld en het systeem crasht, terwijl het opstarten, moet er een probleem met de Windows-schijf of een hardware fout. Iedere foutmelding wanneer deze crasht ..... of is het gewoon de vriezer? Mijn Systeem: Home Bouw
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Het installeren van Windows en partitionering Seagate 500Gb harde schijf | kristijan | Windows besturingssystemen | 1 | De 9 juni 2009 04:02 |
| Problemen met het installeren van Vista | Ja12 | Windows besturingssystemen | 2 | 17 Jan 2009 08:20 |
| Problemen met het installeren van 64 bits Vista | Rapolyne | Windows besturingssystemen | 6 | 4 Nov 2008 12:06 |
| Problemen na installatie XP | PCHardDrive | Windows besturingssystemen | 12 | 4 okt 2008 14:17 |
| Problemen met het installeren van Windows XP | scott1358 | Windows besturingssystemen | 12 | 2nd Dec 2007 14:25 |
| Thread Tools | |
| |